#1 It´s Sunday!!!

Konečně je víkend a bohužel ten víkend už končí. Doufám, že jste si ho užili stejně úžasně jako já. A to nejen lenošením v posteli.
Tentokrát to bude příspěvek pro mne zatím neobvyklý. Jelikož jsem dneska chtěla přidat nějaký ten článek a nevěděla jsem, jaké téma si vybrat, nakonec jsem se rozhodla pro jednu, doufám efektivní věc...
... Každou neděli bych zde přidávala článek s názvem "It´s Saturday", ve které by se jednalo o to, co se za uplynulé dny stalo. Ať už zážitky, nové přírustky do mého šatníku nebo recepty na nějaké ty jídla :) Dneska bych už chtěla začít, takže pokud jste zvědaví, co přesně to bude, čtěte dál :)



Většinou se probudím i o víkendu brzy ráno a to pak jen relaxujete s noťasem, posloucháte hudbu a vůbec se vám nechce jít do kuchyně si připravit snídani. Tak tohle je ta jedna ranní fotečka, kdy jsem se už opravdu nudila a hned nato jsem se bohužel musela ´doplazit´ do koupelny a zkulturnit se ;D


Teď se dostanu trochu do týdne a možná i několik těch týdnů zpět, jelikož těch věcí na psaní mám opravdu hodně :D 
Pokaždé, když mám jít běhat se musím chvilku přemáhat, ale nakonec si vezmu sluchátka a vyrážím vzhůru do přírody, které je u nás více než dost. Už jen to, že kolem vás je takový klid, je tak krásné :)

A občas vytáhnu i našeho pejska :)


Někdy se naopak rozhodnu zůstat doma a něco ukuchtit. Takhle například dopadl dort pro mého přítele :)
(Recept bude již brzy ... )


Málokdy se stane, že bratr vám donese pod nos krásné jahodové překvapení <3


A většinou skončím tak, že si stoupnu před zrcadlo a udělám jednu z několika mých typických selfie :D 


Nakonec vám sem dám jendu písničku, ne které docela dost ujíždím :)

https://www.youtube.com/watch?v=egtI2xqg75E

Přeji krásný zbytek neděle! :)
xJ



You May Also Like

4 comments

  1. veľmi pekný článok, aj ten nápad je super:)))
    pekné fotkyy ^^ psa ti závidím:)
    (ak máš čas a chuť pozri si môj začínajúci blog, poprípade okomentuj, poteší:):http://i-dont-understand-sorry.blogspot.sk)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se ti líbí :) Na blog se určitě ráda podívám :3 xJ

      Vymazat
  2. Chci jít běhat s tebou! :D zítra si umyju boty a půjdu taky, už jsem nebyla běhat poměrně dlouho (týden!!!), tak se těším. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si jdu zaběhat většinou z donucení :D a navíc teď na to ani nemám nějak čas :( ale někdy určitě půjdem :))

      Vymazat