#2 It´s Sunday !!!

Dnes se dostávám zase k článku, který nese název It´s Sunday!!! Z minulého týdne víte, o co se jedná (klikni zde). Snad to všechno nějak dám dohromady, jelikož ne všechno si nějak extra pamatuju :D 
Ten týden vždy tak rychle uteče, ani nevíme jak. Tento byl až na to, že jsem byla trochu nachlazená a pořád pršelo, celkem v klídku. Začátkem týdne se dokonce ukázalo i sluníčko a to jsem nemohla nechat jen tak bez selfie :D

Musím se ale také pochválit. Začali jsme pomalu psát písemky a nejobávanější z nich byla matika, z které jsem pořád tak nervózni. Ale dostala jsem za 2! Chápete to? Za 2! :D :D Jsem z toho celá happy a to nepočítám tu "radost", že v úterý píšeme další test :(

Asi vám tady nemusím popisovat školu. Prostě nuda. Sedíte a místo toho, co bylo a jak vznikl svět, přemýšlíte o tom, co podniknete odpoledne nebo o víkendu. No mě se víkend naprosto povedl. Hned v pátek jsem dojela ze školy dřív a jelikož jsem měla hlad, koupila jsem si nugátovou kapsu, kterou strašně miluju <3 Alespoň jsem si zpříjemnila čas na čekání na odvoz domů :)

Věnuji se folkloru a se souborem často jezdíme na různá vystoupení jak po okolí, tak i dál (například toto léto jsme jeli na Mezinárodní folklorní festival v Bray-Dunes, ve Francii. Bylo to tam úžasné. A pokud budete chtít, přidám samostatný článek jen o festivalu :)) Tentokrát jsme se vypravili na Slavnosti vína do Uherského Hradiště, což je jen kousek od nás. Můžu si dovolit říct, že je to jedna z největších událostí v Uh. Hradišti za rok. Pokud tam někdo už byl, určitě ví, jaká tam panuje atmosféra. Začíná to průvodem po městě, ve kterém je několik souborů z okolí. Zpívá se, tancuje a samozřejmě pije víno. Pak je to už na programu. Tento rok jsme vystupovali dvakrát, jednou na velkém pódiu. Vše se nám povedlo a můžeme si jen pochvalovat to prostředí, ale také občerstvení, které jsme uvítali s radostí :D
(1. obrázek: vzor našeho kroje - část, 2. obrázek - řízek :D, 3. obrázek - Francie)



Po slavnostech jsem dojela opravdu unavená a ještě dnes dopoledne jsem vše dospávala, jelikož jsou u nás zároveň hody. Takže ještě chci stihnout kolotoče a to všechno ostatní, co k tomu patří :) (kdyžtak se o tom zmíním ještě příští neděli) Hned potom budu jen lenošit :D :)


Snad jste strávili taky tak krásný týden a ještě krásnější víkend stejně jako já :)
Přeji krásnou neděli a hodně štěstí do nového týdne ;) :)
xJ

You May Also Like

0 comments