#3 It´s Sunday !!!

Krásné nedělní odpoledne,

jako obvykle nám to rychle uteklo. Bohužel zítra je zase škola a ani já se tomu nevyhnu. Upřímně, už mě začínají štvát první zkoušení a písemky. Je toho najednou nějak moc. 
Ale abychom se dostali k tomu dnešnímu obvyklému tématu, musím nějak začít ne?

Jak jsem v minulém článku psala ( klik ), byly u nás hody, tím pádem kolotoče, sladkosti na každém kroku atd.. V neděli jsme se s přítelem vzali a vyrazili se podívat po kolotočích. Ale jelikož se nám nechtělo na nějaký ten kolotoč, tak jsme jen chodili po stáncích. No a odnesla jsem si něco lepšího než zážitek z nějakého "jumpu" :D Přesněji méďu patřícího Mr. Beanovi ! :) Takže památka na celý život :)



 No a jak jsem se zmiňovala, škola byla, je a bude. Už mi z toho jde celkem hlava kolem a upřímně snažím se jen kvůli tomu, aby ze mě v budoucnu něco bylo. Akorát němčinu trochu flákám a nechce se mi do ní nějak extra učit.. :D


Čekání na autobus jsem si zpříjemnila nuttelovou zmrzlinou, která byla jako vždy vynikající :)



Upřímně, dlouho jsem hledala časopis, který by mě bavil, zajímal, byl o módě, životě. Ještě v létě jsem si koupila poprvé marie claire a hned jsem si ten časopis zamilovala. Zkoušela jsem i Cosmopolitan, ale pro mě nic moc. Tento týden jsem si teda koupila marie claire znovu za 90 Kč a opravdu to stálo za to. Sice ho ještě nemám celý přečtený, ale ten časopis mě baví :)



Takže celý týden asi shrnu jako zvláštní, ani nebyl nic extra a nudný taky nebyl.
Dostávám se  tedy k dnešku. Už od rána vím, že bych se měla učit literaturu, která mě vůbec nebaví a to i když čtu docela ráda. No a angličtinu. Jak to vidím, budu se to učit až ráno :D



Přidávám sem taky fotku, která byla vytvořena tento týden, pozdě večer a měla jsem docela dost dobrou náladu ... :D



No a ještě přidávám typickou nedělní selfie... :)



Tohle je shrnutí za celý týden a podle mě i článek trochu nudný, ale opravdu jsem se snažila to dát celé nějak dohromady. 
Pokud máte jakýkoli dotaz či poznámku k dnešnímu příspěvku nebo i nápad, stačí komentář, který mě vždy potěší :)

Krásný zbytek neděle a hodně štěstí v novém týdnu ! :)
Jana




You May Also Like

4 comments

  1. Pekne fotky :)

    -budu rada když se podivaš na muj blog, a třeba i neco okomentujes http://christmas-queen.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Marie Claire je super. Taky ho ráda čtu :-)

    https://www.facebook.com/cookingwithsusa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano dá se opravdu číst. Je v něm O ČEM číst :D :)

      Vymazat