#4 It´s Sunday !!!

Krásný nedělní večer :)

Takže v první řadě bych vám chtěl moc moc poděkovat, že můj blog má už přes 1000 zobrazení! Nečekala jsem, že během měsíce bude blog s názvem "Janet´s world" číst tolik lidí. Za každého čtenáře moc děkuji. To jen díky vám píši další a další články :)

Chtěla jsem dneska nebo spíše tento týden udělat room tour, ale jelikož v mém pokoji je neustálý nepořádek z toho, jak se pořád učím nebo spíš nejsem schopná si pořádně uklidit, natočím to snad do konce příštího týdne. Zkusím vám to vynahradit jinými články a nápady :)

Tento týden, stejně jako ostatní, uběhl hodně rychle, i když v lavici ve škole mi to vůbec nepřišlo. I dnes jsem nervózní z toho, že zítra učitelé zkouší a dávají nám písemky. Všechen ten stres se vždy snažím nějakým způsobem potlačit. 

Musím však uznat, že týden začal úžasně. Hned v pondělí ráno jsem s maminkou vyrazila na ranní latté do kavárny. Nastartovalo mě to tak do začátku školního týdne :)
Bohužel fotku jsem jaksi nestihla pořídit, už bylo pozdě :( :D .

Nejkrásnější jsou také rána v autobuse. Ne vždy je totiž můžeme prospat. Ve středu jsem jela v přeplněném autobuse a město před námi bylo přímo v mlze. Bohužel se mi to nepodařilo pořádně vyfotit. 
Každopádně i cesty ze školy miluji. Když jezdívám ze školy až v pět odpoledne domů(většinou pondělí a úterý), kdy se pomalu slunce chýlí za kopce, to je potom podívaná. Všude mraky, příroda, louky.. No kdo by tohle nemiloval? :)




Upřímně, málokdy mě někdo vytáhne dobrovolně vysávat naše auto. A když se k tomu tedy odhodlám, vždy mi chvilky zpříjemní krásný svěží vzduch a náš pejsek Denny, který byl celý bez sebe, když uviděl svůj míček :)




Abych tady taky přidala nějaké selfie, musela jsem se prostě jeden večer vyfotit se svoji postelí, kterou nade všechno miluju :D :3.



A občas vás čekání na zastávce docela nudí, takže vám nezbývá nic jiného, než to čekání vyfotit...


A tohle je jeden z mých outfitů do školy. No, v ten den jsem skoro umrzla, jaká byla venku zima :D



Touhle fotkou také dnešní článek končím. Vím, že nebyl nic moc, ale snažím se vždy toho za ten týden co nejvíce nafotit, ať toho mám dost. Bohužel někdy na to úplně zapomenu, takže snad i tak vás tenhle článek bavil. 
Teď už se s vámi opravdu loučím, jdu si pomalu lehnout, jsem strašně unavená. 
Přeji vám krásný nedělní večer, pohodový začátek týdne a hodně úspěchů :)
Dobrou noc :)
Jana

You May Also Like

2 comments

  1. Závidím ti dlouhý cesty autobusem! Jakýkoliv cesty autobusem jsou paráda, ale jezdit lesem nebo přírodou, nebo cizím městem, to je prostě...uaaa. Já jezdím do školy autobusem jen asi deset minut. Ale i tak si ráda někdy prodloužím cestu autobusem, kterej vůbec nejede tam, kam potřebuju, ale jezdí okružní kolem celýho města. Ha, tam jsem vážně ráda a poslouchám, nebo si čtu.:)

    Jinak vypadáš sympaticky a ten medvídek na druhé selfie zase vypadá, jakože ti dává pusu...rozkošný. A fotek svých noh zvrchu mám snad celou kolekci, kdekoliv, kdykoliv. Hehe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy mě štve, že mi cesta domů trvá hodinu a někdy jsem za to ráda :)

      Děkuji moc.. (Je to můj méďa :D :))

      Vymazat