Baby Lips od Maybelline

Včera jsem si koupila v DM drogerii balzámy na rty Baby Lips. Už jsem si je chtěla dávno koupit, ale až teď jsem je viděla a řekla jsem si, že musí být moje.
Tohle můžeme brát zatím jako menší recenzi, ale uvidíme, jaký na to budu mít názor v budoucnu.




1. Baby Lips MINT FRESH
Krásně to voní! Myslela jsem, že mě to nějak neuchvátí, ale tohle opravdu nádherně voní a ještě když to máte na rtech, je to úžasné.



2. Baby Lips INTENSE CARE
Tenhle jsem použila jako první. Vůni absolutně nevím, k čemu mám přirovnat. Není to nic hrozného. Podle mě na to můžete klidně použít rtěnku :)



3. Baby Lips PINK PUNCH
Tuhle "rtěnku" jste mohli vidět v především článku ( klik ). Je to balzám, ale poslouží i jako rtěnka. Je strašně roztomilá, a na mě se moc nehodí, ale zkusit se má všechno, takže si ji určitě ještě někdy dám :)



(Nevím jestli to jde moc vidět, ale pokud by bylo tmavší světlo, neviděli by jste už vůbec nic :D)

Celkově bych to tedy shrnula asi tak: Ještě je nějak dlouhou dobu nepoužívám. Bohužel už teď mívám suché rty a po včerejšku jsem zjistila, že asi moc nefungují. Mají hydratovat a zatím rty mám pořád stejně suché. Co jsem používala dříve hydratační balzámy, pomalu se mi rty hojily. Ale uvidíme, možná se to změní. Každopádně mě dostaly, vzhledem jsou boží :)

Pokud budete mít nějaký dotaz nebo vlastní zkušenosti s Baby Lips, stačí zanechat komentář :)

Krásnou sobotu přeji :) !
Jana






You May Also Like

6 comments

  1. A aké majú príchute? Ja si balzám vyberám nielen vďaka tomu, ako esteticky vyzerajú, ale aj podľa chuti :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příchutě jsou paradni, ale k ničemu nejdou bohužel přirovnat. Jen Mint fresh je opravdu takový svěží :)

      Vymazat
  2. Pekný článok :) Veľmi sa mi páčia tieto balzamy.
    http://msfashionsusan.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Kolik tě stál jeden? Jinak fajnový článek
    http://cosmetics-by-moni.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeden 80 Kč, ale mělo to být levnější.
      Děkuju :)

      Vymazat