Kdo? Co? Proč? Jak?

Ze začátku, už jak to bývá, bych tady měla objasnit, proč vůbec s něčím takovým začínám. Je to jednoduché. Baví mě psát. A už mě nebaví psát a vymýšlet si věci jen pro sebe. Je to nuda, nemáte z toho nic. Žádný dobrý pocit toho, že někdo vaše myšlenky "vidí". Vytvořit si blog - tak tahle myšlenka mě napadla už dávno, ale neměla jsem dost odvahy si ho založit. Ani nevím, jestli to má cenu, ale v životě se má zkusit všechno.

Měla bych se asi představit. Jmenuji se Jana, ale jakmile mě takhle někdo osloví, mohla bych zabíjet. Nelíbí se mi to. Raději upřednostňuju ty cizí verze nebo ty zdomácnělé. Je mi 16 a už jsem na střední škole druhým rokem. Baví mě od každého trochu (teda jak od čeho). Miluji knížky, hudbu a..no vždyť to znáte :) Jinak na mě není nic zajímavého.

Takže ke konci jen doufám, že pokud už můj blog někdo navštíví, bude se mu líbit. Nic jiného si přát ani nemusím :)

xJanet

You May Also Like

0 comments