Co dělat pro své tělo?

Ahoj všichni :)
Každý to známe. Stres, nervozita, prostě na nic nemáme čas. Hlavně teď, když máme tolik učení. Sama to znám. Proto jsem pro vás sepsala pár věcí, které bychom mohli zvládnout, i když nemáme tolik času :)

1. Spánek
Z vlastních zkušeností vím, že pokud spím méně jak 7 nebo 8 hodin, další den se mnou není řeč. Jenže jak to máme dělat, když jsme nervozní ze zítřejší písemky? 
Každý člověk by měl nejméně 7 hodin a to by měl být kvalitní spánek. Pokud lidé méně spí, může dojít k zdravotním problémům, snížení nervové odolnosti, snížení imunity, problémy se srdcem nebo také může trpět psychika.
Pokud není dostatek času přes den, přes dny, kdy máte volno si lehněte na 60-90 minut. Možná vám to přijde nemožné, ale z vlastních zkušeností vím, že pokud je člověk hodně unavený, zaspí hned.




2. Cvičení
Cvičení snižuje hladinu cholesterolu a je důležité pro posílení srdeční činnosti, tlaku a krevního oběhu. Správně by jsme měli cvičit 30 minut denně, aby naše tělo bylo v kondici. Pro mě je to dost těžké. Ale občas si řeknu, že musím a ten pocit potom je nepopsatelný :)
Také stačí procházky, sem tam si jít zaběhat ven se psem, nebo cvičit jen deset minut denně a před ranní sprchou se protáhnout. 


3. Pitný režim
Moc dobře vím, co to je dost dlouho nepít a znám ten pocit, když díky tomu se cítíte úplně strašně. Nedávno jsem zjistila, že svůj pitný režim musím ještě zdvojnásobit. 
Denně by jsme měli vypít 6 sklenic vody, nejlépe čisté. 
Také jsou zdravé čaje, ovšem ty bylinkové.Pro mě samotnou jsou ochucené ovocné čaje potravin dost umělé a i s cukrem mi nechutnají. 



4. Zelenina a ovoce
Pro udržení optimálního zdravotního stavu je nutné jíst alespoň pět porcí zeleniny a ovoce denně. Všichni ale víme, že je to pro nás docela nemožné. Často v tom spěchu prostě ani nevíme, co jíme.
Pro zpestření si můžeme udělat nějaký ovocný koktejl nebo salát ať už k jídlu jako přílohu nebo samotný k televizi nebo k počítači.


5. Svalová hmota
Je dobré mít svaly. Nejen kvůli tomu, aby jsme dobře vypadali, ale také ten pocit při tom. 
Prostě stačí si párkrát do týdne yvběhnout a běžet kam nás cesta povede. Nebo také zajít do posilovny není špatný nápad. 
Tip: Opřete se rukama o stůl a několikrát za sebou na ně přenášejte celou váhu těla. Brzy budou silnější a pevnější.



Tak tohle je konec dnešního článku :) Snad se vám líbil a pokud budete mít nějaké další nápady, dotazy nebo cokoliv, napište do komentářů. Ráda vám odpovím. 

Přeji krásnou sobotu plnou zážitků a ještě krásnější zbytek víkendu :)
Jana

You May Also Like

5 comments

  1. Hezký článek. :) Já si dělám Smoothie, abych do sebe dostala potřebnou dávku vitamínů... :)
    Parsnu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A takhle žijeme zdravě my s Chráničem... :D
      http://parsnu.blogspot.cz/2014/07/zijeme-zdrave.html?m=1

      Vymazat
  2. No koukám, že dělám skoro všechno špatně :D ale s tou zeleninou a ovocem je to těžké, když je všechno tak příšerně drahé -_-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. i já se přiznám, že mám s tím vším občas problém :D :)

      Vymazat