Francie - článek o tom, co jsem zažila

Přeji krásné slunečné pondělí, 

delší dobu jsem nepřidala další článek. Proto se dnes dostávám k článku, který jsem vám již slíbila. Nebude to nic beauty ani haul. Je to prostě shrnutí jedné události  léta.
Článek možná bude trochu delší. 

Pokud jste četli můj předešlý článek, mohli jste se tam dočíst, že tančím v jednom folklórním souboru. Možná si řeknete, že je to nuda tancovat na staré lidové písničky, ale i mě překvapilo, že mě to tak chytlo. Pokaždé, když jsme měli jet někam vystupovat, nervozita v tu chvíli hrála tu hlavní roli. Ale časem to všechno nějak opadalo. Teď, když vystupujeme a čekáme v "zákulisí", se spíše těším a snažím se si ten tanec užít.
Když jsme se tedy  dozvěděli, že máme jet do Francie, byl to šok. Vůbec jsme nečekali, že my, mladší členové souboru, se za tak krátkou dobu, co tančíme v souboru (přes rok), dostaneme někam dál než za české hranice. Plus já, která jsem byla maximálně v Rakousku, Chorvatsku a sousedním Slovensku. Ještě když se všechno odsouhlasilo a povymýšlelo, jsme začínali tedy být opravdu natěšení. Zkoušky začaly být častější, pečlivější, všechno se chystalo. 


A tak, ve čtvrtek 10.7.2014 jsme vyjeli směr Francie, konkrétněji město Donquerke a Bray-Dunes. V Bray-Dunes byly vystupovat již generace před námi, i tak jsme se nemohli dočkat toho všeho, co nás čeká. 
Cesta trvala kolem sedmnácti hodin. Jeli jsme skoro celý den plus ještě v noci. Teprve ráno jsme dorazili do Bray-Dunes. V tomhle městě se koná Mezinárodní folklórní festival. Setkávají se zde země z různých koutů světa. Argentina, Kuba, Tchajwan, Rusko, Burkina Faso, Srbsko, Turecko...
Byl to opravdu nezapomenutelný zážitek vidět všechny tyto lidi. 

Na začátku jsme měli pár vystoupení a nechyběla také pochody po městě, ve kterých jsme zpívali u pláže, tančili, smáli se. Všechno bylo opravdu úžasné. 

Musím říct, že francouzské jídlo mi moc nechutnalo. Hlavní jídlo bylo většinou bez chuti a dezerty byly sladké až moc. 

Bray-Dunes se nachází na pobřeží La-Manchského průlivu. Odliv byl večer opravdu velký a moře bylo docela i studené. Celkově nám počasí nevyšlo. Až poslední tři dny se ukázalo sluníčko.

Přidávám sem taky nějaké ty fotky :)



















Tohle je konec dnešního článku. Přidala jsem trochu více fotek a možná ještě nějaké přidám, fotek totiž není nikdy dost. 
Doufám, že se vám dnešní článek alespoň trochu líbil a zaujal vás. Pokud máte nějaký dotaz, nebojte se napsat dole do komentářů. 

A co vy? Taky jste byli někde na zájezdě? :)
Jana

You May Also Like

4 comments

  1. To musela být perfektní akce! :o) Mám moc ráda folklor, ale bohužel jen ten zahraniční. :oD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky že byla :)
      Každému se líbí něco jiného :D :)

      Vymazat
  2. Na těch posledních fotkách je to náhodou hezky prosluněné. A folk je super :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow tančíš? :O :D
      no právě to byl ten z posledních dnů, kdy bylo hezky :) :D

      Vymazat