Happy?

Ahoj všichni :)
Dnes jsem se rozhodla nenapsat další článek It´s Saturday, ale tentokrát to bude něco jiného. Ano, bude to nedělní, ale ne tak úplně. (neměla jsem čas pořizovat fotky, takže by to byl stejně článek o ničem)
Chci mluvit o sobě. Nebo spíše nechci, aby to vyznělo moc egoisticky, ale týká se to každého z nás. 

Začnu od začátku.
Bydlím na vesnici. Ano je to tady nádhera. Všude příroda, kam se podívám. Ovšem už od druhého stupně základní školy jsem věděla, že nechci být pořád jen na jednom místě. Prostě jsem byla a jsem rozhodnutá, že chci cestovat a někde se usadit.
Na začátku prváku minulý rok jsem potkala svého nynějšího kluka. Prostě to přišlo samo. Nečekala jsem, že to bude něco vážného. Teď jsem ale ráda, že jsem ho potkala. 
No čas plyne rychle a už to bude rok. Jaksi tomu pořád nemůžu uvěřit. Vy co máte svou drahou půlku,  to určitě chápete. Vážíte si každé sekundy s ním a díváte se na něj jako na boha. 
Za tu dobu jsem si uvědomila hodně věcí. Už vím, co bych chtěla v životě dělat, co chci dosáhnout, jaké mám cíle. A víte proč to všechno? Pokud toho člověka máte opravdu rádi a on vás, jaksi někdy narazíte na budoucnost. Ani nás to neminulo. Každý jsme si řekli, co od života čekáme.V něčem jsme se lišili, a v něčem jsme se shodli. Prostě to bylo takové plánování. 
S tím dotyčným si náramně rozumím. Je starší, to jo. Možná i to je ono, co dělá ten vztah "jiný". Ale mně to nevadí. Už to neberu jako hlavní téma všech ostatních, beru to jako něco, co ostatní nikdy nepochopí, dokud nepoznají toho pravého/pravou.
Taky jsem změnila postoj k rodině. Když se podíváte zblízka do ostatních rodin, vážíte si všeho, co máte. I blbého oblečení, knížek a všech těch věcí si začnete vážit. Jste prostě rádi že žijete. 
Jste šťastní. 

Budoucnost nejde naplánovat do detailu, prostě to nejde. I když si řeknu, že chci vystudovat vysokou školu, cestovat a mít práci, která mě bude bavit. Tohle vše se může změnit. Úplně všechno. 

Tímto článkem se nechci nějak vychvalovat nebo poukazovat na to, že mám kluka, jsem happy a tak. Jen jsem chtěla svými slovy říct, že i když pořád nadáváme na nějaké věci, které mnohokrát nejsou vůbec důležité, musíme si vážit toho co máme. Zdraví, lásku, rodinu a život! :)

(Omlouvám se, pokud jsem vaše očekávání tohoto článku nějakým způsobem nesplnila.
Pokud máte nějaké dotazy, napište do komentáře :) )



Přeji krásnou neděli! :)
Jana

You May Also Like

2 comments