Hello October !

Miluji podzim.
Ani nevím proč, když je pořád hnusné počasí, zima, škola. No je sice pravda, že mám narozeniny (:D), ale myslím, že kvůli tomu to není.
Jaro a podzim je moje. Není zima ani horko. Je to pro mě ideál. 

Když jsem byla menší a měla více volného času, s rodiči a babičkou jsme vždy dávali do pořádku pole a hlavně zahradu za domem. Milovala jsem to. Vždy jsem na sebe navlékla to nejpohodlnější a nejteplejší oblečení, co jsem u sebe ve skříni našla a vyšla ven. 
Ať už jsme shrabovali suché listí nebo si hráli na tarzany na stromech, s bráchou nás to vždy bavilo. Vymýšleli jsme různé hlouposti a možná i proto si na to krásné dětství pamatuji. 

Nejlepší na tom potom byl čaj. Ano čaj, ale musel být od babičky. Ta dělala vždy ten nejlepší. A to mohl být sebesladší (moje babička dělá extrémně sladký čaj, proto ho tak miluji).

A déšť? Tak ten nesnáším jen tehdy, pokud se sebou táhnu něco těžkého. Pokud jdu sama jen tak, mám to ráda. Nevadí mi to. Líbí se mi, když kapky deště stékají po oknech a jak se spojují. Vždy si mi to přijde, jakoby se ty kapky naháněly.



A také podzim přináší nové trendy. Vždy je to super vejít po roce do obchodu a vidět tam nové a nové kousky, které i když jsou "top", by jsem si na sebe nikdy nedala :D
Pro mě je ideální svetr s džíny, conversky a džínska na to. Vždy mi to vyhovuje. 

A jak prožíváte začátek podzimu vy? :)

Jinak pokud máte nějaké dobré tipy knížek, které bych si mohla přečíst, napište dole komentář, budu vám za to nesmírně vděčná :)

Krásný zbytek dne :)
Jana

You May Also Like

4 comments

  1. Já podzim nějak extra nemusím, ačkoli je to fajn období a je lepší než všechny ty ukrutné mrazy :X. Také slavím narozeniny, zrovna v říjnu :D. Mimochodem, doporučuji knížku Mé sladké 16. století , a nebo Hvězdy nám nepřály, pokud jsi nečetla. :3
    Annie - not-fairytale.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já mám narozeniny až v listopadu :D
      A na ty knížky se určitě podívám :) ;)

      Vymazat
  2. ty o tom podzimu mluvit tak hezky ze ho mam hned radsi :-D ale padani listi a cajik taky zboznuju <3

    rozjizdim novy projekt, je to neco na zpusob reality show, smirovani oblibenych blogeru, kdyby te to zaujalo, budu rada, kdyz se zapojis :) http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/10/jak-si-ziju-projekt.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podzim prostě miluju <3 :)
      Určitě se na blog podívám :)

      Vymazat