Menší povídání

Přeji krásný večer :)
Vím, že je už pozdě na psaní článků, ale tento článek jsem vám slíbila, tak ho zkusím nějak napsat. Omlouvám se taky, že asi nebude podle vašeho očekávání. Chci se tedy dostat taky k tomu, proč. 

Začnu asi tím méně zajímavým. Myslím si, že většina z vás pochopila, že chodím na střední školu. Konkrétně druhým rokem a to na obchodní akademii. Vysvětlím vám to asi tak, že učení mám víc než dost. Nejen ekonomika a účetnictví mi běhají hlavou i v noci. Není to lehké, ale vím, že výsledek bude stát za to.
Většinou se snažím myslet jen pozitivně. Protože jinak nemáte šanci z toho života něco mít. Takže například. Dojedu ze školy ve 3. Vím, že když se naučím hned, jak dojedu, potom mám volný čas pro sebe, můžu být s přítelem, psát na blog, dělat něco jiného než se jen učit. Bohužel takhle moc lidí nemyslí a všechno nechávají na poslední chvíli.

Takže můžeme tedy říct, že přes týden se věnuji zejména učení. Další věc je soubor. Folklórní soubor. Do souboru chodím rok a něco a ještě mě to neomrzelo. Držím se toho. I když vím, že někdy to je náročné. Máme dost vystoupení a také jsme absolvovali "menší" zájezd do Francie na Mezinárodní folklórní festival, který byl mimo jiné skvělý (můžete se těšit na článek).
Takže je to moje hlavní hobby, kterému se dost věnuji (hlavně o víkendu).

Možná si řeknete, že je tohle článek jen o mých koníčcích nebo problémech. Možná to tak je nebo také ne. 

Pamatuji si, že když jsem byla menší, četla jsem hodně. V knihovně jsem byla pravidelný návštěvník a nikdy jsem neodešla s prázdnou. Bohužel je tady zase slovo BOHUŽEL. Nemám ZASE tolik času jak jsem mívala. Momentálně čtu knížku Velký Gatsby a hned na to se chci pustit do povinné četby (vím, že je to nemožné :D). Za pokus to stojí :)

Každopádně se chci tímto článkem omluvit, že toho tolik nestíhám, jak bych měla. Důvody máte napsané v řádcích nahoře. Samozřejmě jak bude volno, můžete se těšit na více článků :)

Zde jsou nějaké fotky na oživení tohoto článku :)

Miluji západ slunce u mě v pokoji.

Pokud se nudím, selfie mi zaberou docela dost času :D

No a teď ochutnávka fotek z Francie. Příspěvek jen o Francii a o tom, co jsme tam zažili již v blízké době :)







Snad se vám dnešní (i když krátký) článek líbil. Také doufám, že se vám blog nějak neomrzel a budete ho nadále číst :)
Za každý komentář či odběr jsem opravdu vděčná:)

Krásný zbytek večera vám přeju! :)
Jana

You May Also Like

0 comments