#5 It´s Sunday !!!

Přeji krásné nedělní odpoledne :)

Tento článek jsem chtěla psát už dávno, ale opravdu nebylo co psát, takže teď se mi toho trochu více nakupilo. Ale i tak nečekejte nic extra, fotek není moc. Doufám, že alespoň něco se vám z toho zalíbí :)

Můžu začít tím nejhorším. Škola. Ano, mluvím o ní a píšu dost často, ale nevím jak se mám tomu vyhnout, když je to věc, která mi bere volný čas nejvíce. Takže když jedu konečně domů, jsem šťastná a těším se, až si sednu nebo budu dělat něco jiného než přemýšlet nad učivem. Jak ale víme, někdy to nejde. Když stojím na zastávce, je komické, jak všichni někam spěchají. Ať na projíždějící autobus, který nestihli nebo k doktorovi. Je vidět, jak je každý jiný, každý má svůj příběh. Snad moje první fotka ze zastávky.



Teď budu navazovat k předešlé fotce. Miluji košile! Mám sice jen tři, ale tuhle miluji asi nejvíc a můžu říct, že se v tom cítím chytřejší a možná i starší :D 


Můžu usoudit, že káva není jaksi můj oblíbený nápoj. Piji to jen v případě, že ve vyučování doslova usínám. Ani doma to nepiju. Raději si udělám nějaký čaj, který sice taky moc nemusím ale rozhodně je to lepší než káva. Proto mamka koupila Caro a to je o 100% lepší. Chutná skvěle.


Můj pokoj je opravdu malý. Vyhovuje mi. Proto mám ráda, když krásně voní. V malých obchůdcích u nás si většinou koupím tyhle malé svíčky, které stojí kolem 20 Kč a pravdu vám tu místnost provoní. Tyhle voní opravdu úžasně a zrovna mi jedna z nich krásně hoří.


Jak jste si mohli všimnout, vzhled blogu je opět jiný. Je to kvůli tomu, že pořád žádnému nemůžu dojít na chuť. Prosím, pokud vás to štve, napište mi do komentářů. Je mi to dost blbé a doufám, že tohle je definitivní rozhodnutí a měnit se to nebude. Jak se vám líbí? Změnili by jste něco? :)


Bohužel, tohle je konec dnešního článku. Snad se vám i tohle líbilo a nebudete se zlobit, že je tak krátký. Přeji mnoho úspěchu do toho začátku týdne, který nás všechny čeká. Hlavně hodně štěstí ve škole :D To myslím teď potřebujeme všichni. 
No takže mějte se zatím krásně a co nejdřív přidám opět nový článek :)
Užívejte poslední chvilky neděle :P
Jana

You May Also Like

6 comments

  1. Pěkný článek,.. No já si kávu dávám hlavně u bioly a chemie, to fakt někdy usínám ("kvalitní učitelé", co umí podat učivo) :D Caro sice doma máme, ale nepiju ho. Nevím jak tvůj blog vypadal předtím, ale vzhledově i obsahově se mi líbí :) Hned se jdu připojit k pravidelným čtenářům :)
    Jinak škola... No nevím v kolikátce jsi, ale máme to podobně,... :D
    Pěkný zbytek víkendu :)
    http://stolen-feeling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :)
      Jsem v druháku a máme toho teď opravdu hodně :D
      Taky přeju krásný víkend :)

      Vymazat
  2. Hezký článek :) No já kafe piju celkem často, i když se snažím krotit. A vonné svíčky zbožňuju, většinou si je kupuju v Ikea, takové ty velké ve skleničce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      No káva mě dost vysušuje :D A z Ikei jsem měla tu velkou jahodovou a když jsem to měla zapálené delší dobu, až mi to smrdělo :D :/

      Vymazat