#6 It´s Sunday !!!

Krásnou neděli přeji, 

dnes bude trochu jiný článek o neděli, než býval. Je to kvůli tomu, že fotek je málo a událostí víc. To také navazuje na to, že jsem delší dobu nepřidala článek. Hned se k tomu totiž dostanu.
Jak jste si mohli z předešlých článků všimnout, tančím ve Folklórním souboru Javorina. Tancuji zde již přes rok a zážitků mám více než dost. 

Tento víkend nás čekala velká událost. Náš soubor slavil 30. výročí od znovuobnovení činnosti. To znamenalo velké přípravy na slavnostní vystoupení, které se konalo včera, 15. listopadu. Nervozita byla a s hlavně toho bylo více než dost. 

Celé vystoupení trvalo kolem dvou hodin s tím,že vystoupilo několik generací, které se jakýmkoli způsobem podílely na souboru. Celkem se účastnilo přes 100 účinkujících. 
Z celého víkendu jsem hlavně dost unavená, jelikož přípravy byly velké, všechno jsme se snažili udělat tak, aby to bylo dokonalé. Podle mě taky bylo. Když jsem večer usínala, měla jsem dobrý pocit, že vše dobře dopadlo.


Momentálně lenoším a ani nevím, co všechno bych vám měla sem o sobě napsat. Je toho prostě hodně. Už v nějakém předešlém článku jsem psala, že někdy mám co dělat a někdy nic. Blíží se taky čtvrtletí, tím pádem většinu známek mám uzavřené a můžu se chlubit doufám jen jednou trojkou.

Abych taky nezapomněla, bylo Martina. Tím pádem čekám, kdy začne padat sníh, který zbožňuji. Navštěvuji střední školu v Uherském Hradišti, což je na jihovýchodní Moravě. Na Svatého Martina se zde začíná pít Svatomartinské víno, které je prý podle naší učitelky hned vyprodané a vypité. Abych vám to tedy nějak vysvětlila. V hodně ekonomiky momentálně probíráme marketing, tím pádem nám chtěla ukázat, kolik možností může mít marketing. Proto jsme se šli na náměstí kousek od naší školy podívat na Martina na koni. Skvělá hodina ekonomiky no ne? :)






Tohle můžu označit za konec tohoto dnešního článku. V týdnu určitě čekejte další. Doufám, že i přes to, že tenhle článek není nějak dlouhý a je docela nudný, se vám alespoň trošičku líbil.

Přeji krásný zbytek víkendu a užijte si zítřejší volno :)
Jana

You May Also Like

0 comments