#Christmas

Přeji krásný pátek všem :)

Po menší pauze vás opět zahrnuji novým článkem a jak už jste si mohli všimnout, bude o Vánocích. 
Ty se nezadržitelně blíží a stres i radost s nimi. Všude kolem jsou už vyvěšené vánoční výzdoby, koledy hrají taky skoro všude... No můžeme to nazvat takovým blázincem.

Jako první bych vás chtěla připravit na vánoční edici. Upřímně ani nevím, co přesně chci do ní zařadit, ale chtěla bych připravit nějaké DIY, tutorialy atd. Nečekejte nic velkého. Sami si můžete všimnout, že na každém blogu vidíte a čtete něco s vánoční tematikou a tak mi příjde zároveň zbytečné ještě psát něco zrovna na můj blog. Například Wishlisty nebo tipy na dárky. Možná se to tady taky objeví, ale moc se mi do toho nechce, když je to všude.  Ale jelikož Vánoce miluji, tak to bez toho asi jen tak nepůjde :D 



No a teď něco o mně a Vánocích.
Jak jste si mohli všimnout, Vánoce prostě žeru. Je to prostě něco jiného, co celý rok není. Přes ten rok lidé spěchají, nestíhají, nejsou v klidu. Vánoce jsou tady od toho, aby člověk na chvíli vypnul a mohl myslet na něco jiného než na povinnosti a práci. Proto jsou to taky svátky klidu. Líbí se mi, když jdu poslední týden před Vánoci po městě a vidím ty obličeje ostatních, jak spěchají kupovat dárky, aby udělali dotyčným radost a vykouzlili jim tak úsměv na tváři. Samozřejmě ani já nevím, co mám blízkým koupit. Ale vždy se něco najde.
Momentálně se snažím pomalu naladit do té nálady a už se moc těším, až dům bude vonět cukrovím, venku bude sněžit (i když tento rok pochybuji) a v televizi bude Popelka a jiné pohádky. Ta pohoda s rodinou je prostě nezaměnitelná. No a taky ta kila navíc že? Ten pocit, když po novém roku si všichni dají předsevzetí, že zhubnou a dva týdny na to je posilovna k prasknutí... Heh :D

No tenhle článek byl spíše takový informační, takže není ani moc dlouhý a možná jsem vás zklamala. Každopádně se můžete těšit na další článek, který bude už brzy a bude se týkat Vánoc :)
Tak do té doby se mějte krásně a užívejte si poslední dny podzimu! :)
Jana

You May Also Like

10 comments

  1. Krásný článek :) Já se na Vánoce taky moc těším a kdo ne, že? :D Doufám nebo se spíš modlím proto, aby byl konečně sníh a né bláto jak vždycky :/

    OdpovědětVymazat
  2. aj ja milujem Vianoce a tú atmosféru okolo toho :-)
    polishland

    OdpovědětVymazat
  3. Na DIY se ještě zastavím. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký článek, taky se těším na tu atmosféru :).
    beemannie09

    OdpovědětVymazat
  5. aaa taky miluju Vánoce :33

    zvu tě k nám na blog, probíhá tam giveaway :)
    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/2014/11/vanocni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat