Mini Haul !

Přeji krásné nedělní odpoledne :)

Konečně jsem se dostala k tomuto článku. Dlouho jsem chtěla udělat haul, ale jelikož jsem neměla čas chodit po obchodech, bylo by zbytečné vůbec nějaký haul psát. No a jelikož jsem tento víkend plánovala takový odpočinek, trošku se mi to i splnilo. S přítelem jsme vyrazili do Brna do nákupního centra Olympie (když jsem si večer lehla do postele, nohy mě bolely i v leže a ty křeče byly neskutečné :D ). Když jsem tam jela, byla jsem rozhodnutá, že si koupím toho víc, ale znáte to. U mě platí to, že když něco potřebuji, nikde nemůžu nic hezkého najít. No a když všechno mám, všude je pěkné oblečení. No takže včera nebylo vůbec možné něco normálního najít, nebo spíš nic mi nesedělo. Takže proto jsem taky tento článek nazvala Mini Haul, jelikož těch věcí je opravdu málo. 



Zrovna můžu říct, že jsme obešli všechny mé oblíbené obchody. Ale ani v jednom jsem si nic nekoupila. Což mě dost naštvalo a později mrzelo. Takže jsme tedy vešli do C&A s poslední nadějí,že si alespoň tam něco koupím, i když dlouhá léta jsem tam nic nekoupila. Nakonec jsem šla do kabinky se svetrem a džíny, ale z obchodu jsem vyšla právě jen s džíny. Tyhle stály 550 Kč, což je podle mě dost dobrá cena a navíc jsou opravdu pohodlné.



No a v ten den jsem s oblečením skončila. Celou tu dobu jsem ale říkala přítelovi, že musím ještě zajít do Douglasu. Minule jsem ani nevěděla, že tam je, ale tentokrát jsem tam na otočku zašla. Šla jsem tam konkrétně na tento suchý šampon (o tom jste mohli slyšet u různých blogerek). Tento má pouze 50 ml, takže podle mě dobrý na cesty. Myslím, že u mě to vydrží dlouho (doufám). 



Pokud sledujete českou nejpopulárnější blogerku Teri Blitzen, určitě víte, že miluje čaje z Marks&Spencer. Proto mi to taky nedalo a řekla jsem si, že bych mohla taky nějaký ten čajík ochutnat. Čaje totiž moc v lásce nemám, ale musím přece nějaký pít ne? Dlouho jsem vybírala ten správný, jelikož na výběr jich bylo opravdu dost. Nakonec jsem si vybrala zelený čaj s jasmínem. Hned večer jsme si ho uvařili a opravdu chutnal výborně (u mě jsem si musela přidat trošičku medu a cukru :D ). Stálo to 48 Kč a sáčků je tam tak akorát, takže si myslím, že mně to vystačí na dýl.



Po několika hodinách v obchoďáku jsme se rozhodli ještě popojet trochu dál a stavili jsme se do veeeelkého obchodu se žlutým názvem Ikea. Můžu říct, že blbostí jsme nakoupili hodně, ale všechny jsem tady dávat nechtěla (polštáře, balící papíry...). Tohle jsem chtěla už delší dobu a prostě je to nádherná dekorace do pokoje. Stálo to myslím 49 Kč a je to na svíčku, ale můžete tam strčit cokoli :D


Jelikož je v názvu slovo mini, můžu tedy tento článek uzavřít. Bylo toho málo, taky mě to štve, ale jsem ráda, že alespoň něco jsem si koupila :) Jak se vidím, stejně za pár týdnů (dní) půjdu nakupovat znovu. 
Taky se chci omluvit, že nebylo nic nového na blogu. Bohužel jsem nestíhala se školou a taky koníčků je dost. Hlavně jsem teď měla narozeniny a bohužel jsem na blog úplně zapomněla. Za to se tedy omlouvám. Už se těším, až přidám nějaký nový článek s novými fotkami a zážitky. Do té doby se mějte krásně! :)
Jana

You May Also Like

4 comments

  1. Kalhoty vypadají úžasně :)
    Ten suchý šampon je opravdu super :) a myslím že si ho brzo půjdu koupit zase :)
    Ty čaje mne taky dost lákají :) uvidíme třeba se jednou obevi u nás v kuchyni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář :)
      Suchý šampon teprve vyzkouším a doufám, že si nebudu stěžovat :)

      Vymazat
  2. Krásný večer přeju :)
    Moc se mi tvůj blog líbí, a proto jsem se rozhodla označit tě do LBA Tagu :) Všechny informace jsou na mém blogu ~ http://applecosplay.blogspot.cz/ :)
    Účast není povinná :) :)

    OdpovědětVymazat