Odpočinek aneb proč je tak důležitý?

Přeji krásný večer :)

Dnes jsem se rozhodla pro vás připravit článek, který je zaměřený na odpočinek. Většina z nás ho zná. Je to prostě stav, kdy se cítíme volní, nad ničím vážným nepřemýšlíme a jen myslíme na to hezké. V tom případě odpočíváme pořád, ale v čem je problém? 
Jako každý člověk, i já a vy máme povinnosti. Některé povinnosti děláme rádi, jiné děláme, protože musíme. V životě by jsme však měli dělat TO, co chceme. Ale jak víme, není to tak jednoduché. 
Občas to trochu přeženeme s těmi povinnostmi a potom dochází k chvilce, kterou moc rádi nemáme. Jsme unavení, nemáme na nic chuť a zlobíme se na celý svět. Tyto chvilky dost znám a nesnáším, když to potom odnáší všichni kolem mě. Myslím, že potom toho každý lituje.
Dnešní článek jsem proto pojala s tématem, jak jste si mohli přečíst, odpočinek. 
Momentálně ho potřebuji více než dost. Po dlouhém a náročném prodlouženém víkendu mám pocit, jako bych nebyla. Nejen, že začínám mít kašel, ale hlava bolí čím dal víc a prostě vše kolem je dost stresové a nudné. 

Proto jsem si připravila pár tipů na to, jak se vlastně dostat k odpočinku a zbavit se stresu a věcí, které náš život neulehčují.



Pokud se jedná o mě, jakmile dostanu blbou náladu, zavřít se do pokoje je pro mě to nejlepší řešení. U mě je totiž problém ten, že když jsem unavená, chci být jednoduše sama, abych to nějak přežila do večera a nebrala si na krk další informace, které vlastně nejsou tak důležité, jak se zdají.
Proto tedy zalezu do pokoje, zachumlám se do peřiny a popřípadě si pustím film. Nejlepší je ovšem, když jsem sama doma. To je potom něco jiného. Prostě mě nikdo neruší v mých myšlenkách, všechno dělám v tu chvíli po svém. 
Jako další můžu doporučit udělat si krásnou chvilku. Pěkně se podívám do lednice, nachystám si večeři/oběd/snídani a je to. K tomu čaj nebo káva, džus. To je už na vás. Žijte si v tu chvíli podle sebe, jak by jste chtěli žít. 
No a dál? Myslím, že jste asi čekali, kdy napíšu slovo vana. Ano, ta je na relax a odpočinek to nejlepší. Vaše tělo se při tom uklidní a uvolní. To totiž potřebuje. 
Vyjít si na procházku taky není špatný nápad. Člověk potřebuje občas i čerstvý vzduch a nejen vzduch ve vašem pokoji. Nejlépe je jít například se psíkem. 
Těch tipů jen nespočet. Hudba například uklidňuje, můžete si představovat, že jste někde na pláži nebo na nějakém koncertě. Kniha vás donutí myslet nad příběhem, který čtete a chcete se prostě dozvědět konec. To zabere hodně času a odpočinete si určitě.
Pro někoho je odpočinek nakupování. Upřímně, zrovna mě to po dvou hodinách nebaví. Nohy mě bolí, ruce plné tašek a ještě cesta domů. Uf. 
No ale nejlepší rada na odpočinek je určitě spánek. Podle mě by měl každý člověk spát alespoň osm hodin. Čím víc, tím líp. 

Tento článek jsem vymyslela jen tak a doufám, že vám alespoň k něčemu bude a není to jen článek do prázdna. Také budu ráda, když vás jakýmkoli způsobem článek zaujal.
Popřípadě zanechte komentáře nebo vaše dotazy na dnešní téma. Ráda vám odpovím.

Krásný zbytek večera :)
Jana

You May Also Like

0 comments