Think positive

Přeji krásný pátek :)

Nevím, kolik je to dní, co jsem nepřidala příspěvek. Za to se omlouvám a jako vždy se vymluvím na čas. Na jednu stranu je ho hodně a na druhou moc. Dnešní příspěvek můžu nazvat tedy jako takový kecací. Co mě dělá veselou? Proč jsem tak šťastná? 

Teď tu zmíním ten čas. Občas se stane, že dojedu ze školy a do večera mám pořád něco na práci. Potom přichází dny, kdy dojdu a nemám se co učit ani co dělat. V tu chvíli mám také milion dalších věcí, které dělat MUSÍM. No a to je ten problém. 
Občas mám chuť jen si tak zacvičit, tak si tedy zacvičím. Ale většinou to dopadne tak, že to odkládám a odkládám a najednou jdu spát a odložím to úplně. 



Někdy si ale opravdu zacvičím. V poslední době se snažím s přítelem cvičit, jelikož chce, abych se taky trochu hýbala a nejen seděla. Samozřejmě souhlasím, ale komu se chce cvičit, když dojde utahaný ze školy a ještě mám ležet na karimatce a posilovat.
No ale když jsem si nedávno takhle zacvičila, zjistila jsem, že ten pocit opravdu stojí za to. Jsem pokaždé celá šťastná z toho, že jsem se donutila a udělala pro sebe a své tělo něco užitečného. 
Takže jediná rada je... MUSÍTE CHTÍT !

Často se mi nechtějí pořád dokola číst jen knížky. Musím také sáhnout po časopisech. Nejen, že je v nich spousta rad, ale hlavně hodně nápadů (v mém případě na blog). Mým opravdu top časákem je Marie Claire. Super věci, články prostě vše je v něm úžasné. Takže ať už jedu autobusem nebo jen tak sedím doma, vždy mě to neomrzí číst tenhle časopis. Zrovna dnes jsem si ho koupila a těším se, až ho dočtu.


A navíc je v něm rozhovor s mojí nejoblíbenější herečkou. Cameron Diaz! 
(Doporučuji film Jedna za všechny.)



Pokud mám jmenovat další, co mě dělá dost pozitivní je ta, že se cítím svá a sebevědomá. Dřív jsem vše dost řešila a i teď mám občas ty chvilky. Ale miluji jít po městě a neřešit pohledy ostatních a jen jít dál. 

Tohle je dnešní článek. Možná jsem vás zklamala, ale já můžu jen doufat, že ne. Je listopad, začíná podzim a ve škole je to také čím dál horší, takže se alespoň nějak snažím psát na blog.
Za každého odběratele, komentáře... Za to všechno jsem moc ráda :)

Přeji krásný začátek víkendu :)
Vaše Jana

You May Also Like

4 comments

  1. Pěkně jsi to vystihla! Ano, doopravdy to záleží jen na nás, zda budeme šťastní. Věci kolem nás to neudělají. Vždyť mezi nejšťastnější lidi na světě patří ti nejchudší, takže co z toho plyne? Jaký si to uděláš, takový to máš. A pokud je člověk spokojený sám se sebou, pak je to naprosto ideální a ta spokojenost z něj vyzařuje a on pak vypadá a cítí se líp. Co víc si přát?! A proto se na sebe každý den ráno usměju do zrcadla, i když mám náladu pod psa nebo se mi nic nechce. Zkus to taky, uvidíš, dělá to divy! Pěkný víkend ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od dětství si musím vždy vše zasloužit, nic jsem neměla zadarmo, takže pro mě peníze rozhodně nejsou všechno. A ano, občas mám nálady pod psa, ale potom s vzpomenu na ty hezké věci, co jsem zažila a zažívám a hned je mi líp :)
      Tobě taky přeji pěkný víkend :)

      Vymazat
  2. Moc hezký článek k zamyšlení. :)
    A taky super boty do fitka! :D Právě teď sháním nové, moje jsou už děravé, a takové by se mi líbily! :)
    Těší mě, že mezi námi přibývá sebevědomých žen. Není nic horšího, než potkat krásnou, ale smutnou holku. A krásné jsme všechny. :) Jen tak dál! Já se k tomu dopracovala pomalu a postupně, díky příteli. Před šesti lety jsem např. ani nevyšla ven s odhalenými nohami. ;) Měj se krásně!
    http://parsnu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-)
      Většina žen a dívek jsou málo sebevědomých, protože většina jim neřekne jak moc jsou krásné. Myslím, že například přítel je ten nejlepší způsob. Mám přítele a je opravdu úžasné vidět, jak se o mě stará a chce, abychom žili dobře :-)

      Vymazat