#7 It´s Sunday !!! (vánoční čas, pečení cukroví...)

Krásnou poslední adventní neděli :)
Momentálně píšu ospalá, ale plná energie. Teprve před chvílí jsem se vzbudila z odpoledního spánku. Jak směšné že? No ale mám také vysvětlení. Jednoduše dospávám to, co jsem nestihla o víkendech, když byla škola. No ale tenhle článek není jen o spánku. Bude o tom, co se poslední dobou u mě děje, jak to všechno probíhá atd.


Jak všichni víme, za tři dny jsou Vánoce. U nás doma tyto svátky miluji. Všichni nejsou tolik ve stresu kvůli práci a škole, jsou rádi, že jsou s rodinou doma. Tyto svátky mám ráda už jen kvůli té atmosféře. Když jsem odcházela ze školy, svítilo sluníčko a moc mi nepřišlo, že mají být Vánoce. Ale jakmile jsem se vyspala do růžova a byla sobota, nálada hned naskočila. Mamka mě hned nutila do domácích ("mých "oblíbených) prací. Ale co, jsou přece Vánoce! No a odpoledne jsme začali péct cukroví. V kuchyni nejsem moc velký talent, každopádně tohle se mi dost líbilo. A navíc to ochutnávání potom :3 :D 

Pokaždé jsem strašně šťastná, že jsou Vánoce. Už se těším na všechny, s kterými strávím svátky. Na Vánocích si potrpím i ve svém pokoji. Trvám vždy na tom, že tam musí být nějaké ty světýlka. Ty určitě máte doma také. Naladí vás to vždy, když jste v pokoji. Navíc nemusíte svítit jen na vánoce, ale i v průběhu roku. Také svíčky jsou všeobecnou volbou. A na Vánoce se jednoduše ty svíčky hodí.





Tenhle článek měl být spíše vánočním. Snad ani jiný na mém blogu momentálně není. Je to spíše teda povídací článek. Snad jsem vám alespoň trochu zpříjemnila dnešní odpoledne, večer. Vánoce jsou prostě Vánoce a jak vidíte i na ostatních stránkách, věnují se Vánocům všude :)
Přeji vám tedy krásné svátky a do Vánoc se vám snad ještě ozvu :)
Jana

You May Also Like

0 comments