Random Photos, Year 2015 + INFO !

Vítám Vás u nového článku :)
Jestli čtete můj blog, určitě jste si řekli, proč už dlouhou dobu nebyl žádný článek. Důvodů je opravdu hodně. Ať už škola, kroužek, přítel nebo rodina. Hlavním důvodem však můžu uvést to, že jsem neměla absolutně náladu psát nějaké články. Nebyly nápady, to taky. Ovšem horší by bylo, kdyby jste viděli mé nepovedené články. Jakmile tedy dostanu chuť psát, například jako teď, jednoduše si sednu za notebook a začnu psát. Abych to tedy nějak stručně objasnila, momentálně mám nápadů víc. Přemýšlela jsem nad room tour - jen pokud by jste chtěli, dále nějaký vlog nebo něco takového. Plus z beauty sekce tady občas taky něco zavítá.
Žádný novoroční článek jsem nepsala, proto chci všechno, co jsem nestihla, shrnout v tomhle příspěvku. Rok 2015 teprve začal. Můžu to označit za skvělý začátek roku. Na Silvestra jsme byli v Bratislavě. Ve škole mi to jde dobře, ovšem snaha musí být, bez toho to jednoduše nepůjde. Všechno, co dělám, chce nějaké úsilí a nic bez něj nepůjde dopředu. Chci úžasnou budoucnost? Musím pro to něco dělat. Chci mít dobrou postavu? Musím pro to něco dělat. Všechno, co dělám nebo chci dělat, si musím nějakým způsobem vybojovat. A samozřejmě nejen já. I vy, všichni ostatní. Absolutně nevím, co mám čekat v roce 2015. Jedno vím. Skončím druhý ročník a naskočím do třetího. Jak nečekané :D Všechno ostatní je na osudu, na ostatních a hlavně NA MNĚ! Nejraději bych procestovala celý rok. Bohužel. Nejde to.
Možná se vám zdá tento článek kapánek kratší. Ovšem ještě není konec. Teď následují fotky z ledna 2015. Snad se vám budou líbit :)



Jedna ze zdravých večeří :)
To je tak, když člověk jede domů v půl 5 odpoledne. Ta fotka vždy stojí za to :)
Začalo sněžit? To chce fotku!
Proč nevyzkoušet Starbucks, když má člověk tu možnost? Úžasná snídaně s úžasným člověkem.
Mám takový pocit, že takhle prázdnou Olympii v Brně jsem viděla poprvé a naposled O.o
Recept na nudu? Vždy vytáhni foťák! :D
Už jste četli tuhle knihu? Ještě nejsem u konce, ale zatím mě tenhle spisovatel ještě nezklamal!

Víc mých fotek na instagramu: @jane_nuzikova 
To nejlepší na konec. Není nad to, když dojedete po dlouhém a těžkém dnu domů a tohle na vás čeká při pohledu z okna :)
Tak a tohle je konec mého článku. Doufám, že tenhle "start" na mém blogu se vám líbil, zanecháte komentář a na blog ještě zavítáte.
A jak se vám líbí nový vzhled? :)

You May Also Like

4 comments

  1. vzhľad sa mi páči :)

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY :)
    http://janesworldblog.blogspot.sk/2015/01/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Ty fotky jsou fájn! Nejlepší takové random články.Na té 3 fotce od konce jsi skvělá :)

    http://assecondmoments.blogspot.com

    OdpovědětVymazat