Inspirace alá Jak se cítit ve svém pokoji dobře?

Krásnou neděli všem :) Po delší době se opět ozývám u mě na blogu a doufám, že i vy sem zavítáte a přečtete si dnešní článek. Dnes jsem se rozhodla napsat opět něco jiného. Napadlo mě, že vám ukážu, díky čemu se ve svém pokoji cítím tak dobře a pohodlně. Doufám, že pro některé z vás to bude i něco jako inspirace a nejen nudné čtení. Bude to tedy spíše článek o mě. Snad vás to alespoň trochu bude inspirovat.


Musím uznat, že já jako samotný člověk si potrpím docela dost na uklizeném pokoji. Pořádek je tedy pro mě hlavní pravidlo, abych se cítila příjemně. I když dojdu pozdě večer z venku, věci ve většině případech uklidím, jelikož bych neměla klidný spánek. Možná je to proto, že můj pokoj je opravdu maličký, což mě zároveň nutí mít uklizené. Někdy si říkám, že je to opravdu dobře :D

Pokoj bez vzpomínek? To opravdu ne. Jakákoli věc, ke které mám nějaký vztah nesmí chybět ať už na poličce nebo na komodě. Většinou jsou to fotky. A jelikož těch fotek je opravdu hodně, pořídila a vylepšila si krabičku, ve které mám starý památníček a fotky, které mi vždy udělají radost. Také dárečky od kamarádů a příbuzných nesmí chybět. 




Teď můžu navázat na další věc. Některé drobnosti, které se mi líbí a zbytečně mi leží v šuplíku a někdy nebo často je používám, se snažím dát na nějaké místo, kde to bude vypadat dobře a zároveň prakticky. Například naušnice, které jsem na sobě ještě nikdy neměla, ale je mi je líto mít v pytlíku v šuplíku mezí ostatními. 

A co balzámy? To řeknu na rovinu, že mě nebaví mít na psacím stole, kde mi to neustále padá na zem. Raději jsem si od mamky vzala tento maličký kelímek, kde jsem strčila mé "top" balzámy a používám je dost často. Navíc je to krásný doplněk :)


Podle mojí babičky by v každém pokoji měl být kousek přírody. A upřímně? Má pravdu. Každá barva a hlavně ta zelená vždy umí místnost trochu oživit a to doslova. Na okně mám menší květináč s nějakým neznámým druhem zelené květiny :D Ale aspoň něco. Na poličce mám všechny růže, které jsem dostala. A mamka mi vždy nějakou tu taky věnuje :D Krásně to zdobí moji poličku. Od toho můžu přejít k další věci. Světlo. Někdo si může říct, že je to zbytečnost, ale můj pokoj je celoročně dost prosvícen a někdy mi to dodává energii a krásný výhled taky stojí za to. Místnost by podle mě neměla být tmavá. 



V poslední době jsem si strašně zvykla na polštáře. Někdy mi ani nevadí, že na nich neležím nebo nespím, ale postel je potom taková pohodlnější a možná to dodá i to, co tomu chybí. A navíc je to opravdu pohodlí, když do toho skočíte :D Samozřejmě mám velkého plyšového medvěda, který spí se mnou každou noc :) Tyhle mám z Ikei a i teď bych si mohla dovézt dalších pět. Mají tam skvělý výběr. 


Hudba. To se mnou asi bude každý souhlasit, že to zpříjemní každou situaci. Jen když si jdu na chvilku zdřímnout, pustím si ve většině případech Spotify (nejdokonalejší věc na světě). I teď to poslouchám a netušila jsem, že tolik hudebních skupin a zpěváků mám ráda :D

Možná jsem puntičkářka, ale mám ráda plánování. Teda spíše sama já jsem potom klidnější. Hlavně co se týče školy. Nenervuji, že nevím, z čeho zkouší v dějěpise a co máme mít do matiky. 


Jak už jsem se zmiňovala, není špatné, když svůj pokoj trochu oživíte. Oživení neznamená mít jednu stěnu křiklavě růžovou a tu druhou žlutou. Stačí maličkosti. U mě je to krásný chlupatý koberec, která naprosto zbožňuji. A dál to jsou světýlka pod poličkou (škoda, že není tma, vyfotila bych to rozsvícené). I když nejsou Vánoce, pořád to mám zavěšené a nedělá mi problém to jen tak zapnout si před spaním. 



Chtěla jsem vyfotit i jídlo. Ale myslím, že každý z nás má ve zvyku si donést tunu sladkostí a ostatních tuků a cukrů k sobě do pelechu :D

Tohle je konec dnešního článku. Snad se vám líbil. Budu ráda za každé přečtení a komentář :) 
Krásný zbytek dne! :)

You May Also Like

4 comments

  1. Také jsem měla plno usušených růží, ale nakonec jsem je "rozebrala" a používám je do kosmetiky :) Ale na okně mám několik rostlin, hlavně kaktusy :) Světýlka mám taky celý rok, miluju je a radši si večer rozsvítím ty než lampičku, dává mi to lepší atmosféru a polštáře taky miluju :) Mám jich na posteli hromadu a mohla bych si pořizovat další a další ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Komentář mě moc potěšil :) Uvidím, kolik růží mi ještě přibude :D

      Vymazat
  2. Suepr nápad na článok :)
    Ja si na poriadku veľmi nezakladám, väčšinou mám bordel a moja izba vyzerá ako po výbuchu, ale dobre sa cítim aj keď mám vo veciach poriadok (upratujem len v noci keď sa nudím) :D
    Spomienkových vecí mám kopu. A väčšinou sú to tie, ktoré mám vždy na poriadku :) A prírodu v izbe obľubujem tiež, mám 2,5 kaktusov (jeden mi trošku odhnil) a nielen že vytvárajú kyslík, ale aj pekne oživia interiér :)
    Mimochodom, máš super blog! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji (i za komentář) :). Celkově se snažím udržovat pořádek, jelikož babička mi vždy říkala, že pořádek se nedělá ale udržuje :D Trochu drsné, ale podle toho, jak to u babičky funguje, je to asi pravda. :)

      Vymazat