#8 It´s Sunday !!!

Ráda bych řekla, že je konečně neděle, ale bohužel je už neděle :/
Podle názvu jste tedy mohli zjistit, že dnes bude pokračování dalšího článku z mnoha ostatních se stejným námětem. Když jsem naposled tento příspěvek psala, byli to tři dny před Vánocemi. Dnes je první neděle v březnu a můžu říct, že z myšlení na Vánoce momentálně přemýšlím nad ptáky, kteří už teď zpívají při mé cestě z domu do školy. Už asi přichází jaro :)
I proto jsem se tedy rozhodla vám zde popsat moje činy a události za poslední dny hlavně ještě za to zimní období.


Miluji ty chvíle s přítelem, kdy fotíme naprosté blbosti. A i když to není moc často, tentokrát jich bylo opravdu hodně :) (dala jsem tady jen tu jednu z normálních, ostatní jsou až moc "bláznivé" :D).


S kamarádkou se strašně rády fotíme, většinou v hodině v účetnictví. Obě si totiž myslíme, jak moc jsme fotogenické :D -.-


Už jste si mohli všimnout,že miluji cesty domů při západu slunce. Tahle se mi líbí snad ze všech nejvíce.



Nevím,jestli to bylo tehdy i u vás, ale pamatujete si to, jak zničehonic napadlo moře sněhu? U nás to dopadlo tak, že sníh se nestíhal dávat pryč a dá se říct, že i doprava trochu vázla. Každopádně procházky s přítelem a fotky se sněhem jsou vždy ty nejkrásnější :)


Zrovna jsem dočetla knížku Problémy zazobaný holky a musím říct, že jsem to četla jedním dechem. I když občas mi to přišlo až moc na mě výstřední, překousla jsem to a přečetla to do konce. Dlouho jsem nečetla knihu z knihovny a asi se k tomuto radostnému a šílenému čtení vrátím.


Normálně vaření nemusím. Vždy něco pokazím nebo nemám nápady. U mého přítele to je ale jinak. Vařit či péct pro něj mě baví nejvíce včetně snídaní či těchto večeří. I když jsem se s tím piplala a chvilkami jsem to chtěla vzdát, nakonec jsem to dodělala. Nejkrásnější pocit je ten, když dotyčnému jídlo chutná. To je úžasný pocit za dobře odvedenou práci :)


Jednou jsem tak trochu využila volné hodiny ve škole. Koupila si oblíbený časopis, sedla v kavárně a pro změnu si dala čaj. Sice jen na třicet minut, ale chvilka vypnutí od školy také neuškodí :)

Pokud chcete vidět více mých fotek, stačí jít na můj instagram: https://instagram.com/jane_nuzikova/ :) Budu ráda, když se podíváte.
Také chci poděkovat za všechny čtenáře a doufám, že dnešní článek se vám líbil. Za každý komentář jsem ráda a také ráda odpovím :)

You May Also Like

0 comments