What to do when you´re bored? /Summer

Ahoj všichni! :)
Dlouho jsem se tady neozvala a jelikož jsem ještě za toto léto nevydala článek, rozhodla jsem se jej napsat právě dneska. Určitě znáte ty dny prázdnin, kdy nevíte co dělat. Dnešní článek by vám v tom měl pomoct, tak snad vás to bude inspirovat. Hodně youtuberů měla tahle videa. I tak mi to nedalo a něco tady přidat musím.

Představíme si tedy, že je slunečný den, strašné horko a nevíte, co podniknout. Pokud jste akční tip, neváhejte a vyrazte s přáteli do přírody. Ať už na kolo, brusle nebo na procházku. Nejen, že budete mít co na práci, ale zapojíte do toho všeho i vaše tělo.


A pokud jste ten typ, co se nikde nechce smažit a potit se, určitě víte, co mám na mysli. Bazén, koupaliště, přehrady... Proč se nezvlažit? v těchto horkých dnech si řekněme na rovinu, nic jiného nám ani nezbývá.


Party! Jedno slovo a mnoho zábavy. Každý se těší na léto kvůli zábavě a hudbě. Proč něco nepodniknout? Jeďte na fesťáky, pozvěte kámoše na stanovačku či grilparty.


Určitě není špatné, když budete sportovat. Já jsem začala chodit do posilovny a doufám, že mi to vydrží déle, než minule :D Není na škodu si zaběhat, vyjet si na cyklostezky atd. I samotné cvičení a zdravá strava (hlavně teď, kdy všude kolem máme zdravé a čerstvé ovoce a zeleninu) nám můžou zahnat nudu stranou a zabavit se i jiným způsobem než je elektronika.



Všechno tady tohle beru z vlastních zkušeností a teď napíšu věc, která má dost společného s tím předešlým textem. Co takhle zkusit nové recepty? Určitě to zabere dost času a možná vás to také začne bavit. Stejně jako mě. Nejen, že začínám obměňovat svůj jídelníček, ale získáváte také motivaci (můžete se těšit na další články :) ).


Samozřejmě ne vždy musí svítit sluníčko. Častokrát se stane, že prší. Nemůžete ani ven s kamarády, natož něco velkého podniknout. V tuhle chvíli se vám nabízí buď předešlé kuchtění nebo nuda. Pokud jste knihomol, určitě sáhnete po nějaké knížce, která zabere dost volného času. Také si můžete pouklízet. Vím, že to zní divně, ale rozhodně z toho budete mít super pocit a navíc uklizené prostředí ve vašem domě. Co takhle vylepšit si pokoj DIY? Na internetě najdete hromadu rad a tipů, jak na to. 


Můžu ukončit dnešní článek. Vím, že těch tipů a rad ohledně nudy není mnoho. Sama vím, jaké to je a vždy se snažím něco účinného vymyslet. Někdy se mi to povede a někdy ne. Pokud máte brigádu stejně jako já, víte, že to vám taky pomáhá s nudou. Jenže pak dojde člověk domů a nemá co dělat. Stačí jen popřemýšlet, mít kamarády a popřípadě suroviny na recept :D :D

Snad se vám dnešní článek líbil stejně jako se mi dobře psal. Hrozně jsem se na léto a letní příspěvky na mém blogu těšila. Doufám, že i vám se tímto trochu odvděčím a budete rádi číst můj blog :)

You May Also Like

2 comments

  1. Pěkný článek! :) Mě momentálně pomáhá zahnat nudu blog, prostě si předepisuji články, prohlížím si ostatní. Ono se toho fakt moc v tomhle šíleným vedru dělat nedá :/
    http://lucastirska.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat