Interview with Vendula Jirmannová

Krásný den všem :)
Pokud jste si všimli, můj blog prošel menší rekonstrukcí, co se týče vzhledu. Nejen vzhled, ale i svůj pohled na články jsem chtěla změnit. Začala jsem tedy přemýšlet, čím bych zpestřila příspěvky. Snažím se, aby mě to bavilo psát a Vás číst (doufám, že se mi to alespoň trochu daří).Nedávno jsem viděla na jednom blogu (bohužel už nevím na kterém) takový menší rozhovor s nějakou jinou blogerkou. Zdál se mi to jako dost dobrý nápad a řekla, proč to nezkusit s blogerkou, kterou ráda čtu a dokonce mě baví i její videa? Nedalo mi to a hned jsem dotyčné napsala. Šok byl, když opravdu odepsala a byla ochotná na všechny otázky zodpovědět. No a abych Vás z toho úplně nevynechala, můžete si dále přečíst, jak to celé dopadlo :)

Jako první bych tě měla se čtenáři seznámit. Jak se jmenuješ, kolik ti je, odkud jsi..? :)
Jmenuji se Vendula Jirmannová, brzy mi bude 18. Bydlím nedaleko Náchoda, ale momentálně trávím hodně času u přítele v Novém Městě nad Metují. Více se o mně snad dozvíte v rozhovoru.

 Jak jsi se dostala k blogování a co tě později dovedlo k tomu, aby jsi začala natáčet? Čekala jsi, že tě bude číst a sledovat tolik lidí?
Blogovala jsem už jako malá, první blogy jsem si zakládala už snad ve třetí třídě. Ale byly to především blogy o pixelkách a obrázcích stažených z internetu. Později, asi v šesté třídě, si kamarádky založily blog a já se k ním připojila. Později jsem začala blogovat sama. O natáčení jsem uvažovala dlouhou dobu, sledovala jsem v tom období americké youtuberky. Bohužel jsem na to neměla odvahu a začala natáčet až později, kdy to bylo nějak profláklé. Nemyslím si, že by mě sledovalo moc lidí. Neříkám, že jich je málo, ale za úspěch to nepokládám. :)

Na blogu máš také hodně fotografických sbírek, tudíž jsi fotografka. Je to tvůj koníček nebo by jsi se chtěla s tím v budoucnu živit?
Je to můj koníček, kterým se dá trochu přivydělat. Ale ráda bych to i koníčkem ponechala. Fotograf nemá stálý příjem a to mě trochu děsí. Navíc kdyby to byla jednou povinnost, nemuselo by mě to bavit. A já bych si to nerada zprotivila, když už to mám i vyryté na kůži. :)

Ve videích jsi často vzpomínala rodinu a přítele. Podporují tě v tom, co děláš (fotografování, blogování, videa na Youtube)?
Rozhodně ano. Rodiče sice až tolik nesledují můj blog, jako youtube kanál, kde teď nejsem moc aktivní. Ale kdykoliv mi přijde nějaký balíček, nebo jim oznámím, že jsem navázala s někým spolupráci, projevují obrovské nadšení, což mě táhne dál. Vždy mě nesmírně těší, když v jejich očích vidím takovou tu "jiskru" a nadšení. S taťkou vždy probírám můj design blogu a mamce ukazuji své recepty. Ale jak jsem již řekla, raději sledují videa.
Přítel mě podporuje ve všech směrech. On je ten člověk, kterému můžu říct opravdu všechno. Kdykoliv mám krizová období a přemýšlím o skončení toho všeho, hned mi to zakáže a připomene mi, kam jsem to dotáhla. Sice ne daleko, ale asi bych i to málo měla opravu začít pokládat za úspěch.

Ráda se podívám na tvé recepty na blogu, které jsou opravdu pestré a lákají. Bavilo tě kuchtění už dříve? Nebo tě to chytlo až teď jako mně? :D :)
V kuchyni jsem trávila čas ráda od mala. Jen vždy jsem vařila podle receptů a až teď zjistila, že není vůbec těžké vymyslet svůj recept. O to více jsem nadšená, když slyším chválu na mé výtvory. Protože člověk už vlastně nechválí jen dílo zhotovené podle někoho jiného, ale dílo, které je od základů mé. :)

Baví tě více blogování nebo točení videí? Kde bereš nápady?
To je těžké. Vím, že by mě bavilo více natáčení, kdybych měla lidi, co by mi s tím pomáhali. Přeci jen jsou záběry, které já sama nedokážu zachytit tak dobře, jako někdo jiný, hlavně když v záběru mám být já. A dále jsem děsný perfekcionista a prostě mi nevyhovuje můj program na stříhání, na druhou stranu si myslím, že je zatím zbytečné nějaký program kupovat.
Blogování mě baví více v tom, že to více souvisí s mým vysněným povoláním.

Jaké je tedy povolání, které by jsi chtěla v budoucnu dělat? 
Žurnalistika - psaní do magazínu :)

Teď se trochu podíváme mimo sociální sítě atd. Co ráda děláš ve volném čase, jaké jsou tvé koníčky?
Většinu mých koníčků zmiňuji jak ve videích, tak na blogu. Tudíž se jedná především o fotografii, pečení, zdravou stravu, sport (především běh) a dále samozřejmě nakupování (v poslední době možná raději kupuji jídlo než oblečení), přítel a rodina.

Dáváš přednost knížkám nebo si spíše přečteš časopis?
Miluji knížky! Ale v poslední době nemám chuť číst, nemůžu se ani začíst. Dříve jsem knihu přečetla za noc, zabalená pod dekou s telefonem místo lampičky, aby mě rodiče nenačapali, že nespím. Dnes si ale raději vezmu časopis, což mě na jednu stranu mrzí.

Jak by ses jako samu sebe charakterizovala? Co na sobě nesnášíš a naopak za co jsi ráda? 
Dříve bych začala tím, že jsem hodně pesimistická. V dnešní době ale myslím, že můžu hrdě prohlásit, že se ze mě stává realista, možná až optimista. Nejsem společenská. Stačí mi jen pár dobrých přátel, kterých mám i tak málo. Čeho se děsím, je má přecitlivělost. Rozhodí mě každá maličkost. Občas umím být tvrdohlavá, stojím si za svým názorem a i kdybych si měla vymýšlet sebehloupější fakta, beztak mám vždy pravdu. Jak jsem již zmiňovala, jsem šílený perfekcionista, detailista a jsem poněkud minimalistická. A čeho si na sobě vážím je to, že si jdu za svými sny, které se mi krásně pomalu plní.

Jaká písnička je momentálně u tebe number 1?
Jéje, to je nejhorší otázka, co mi v poslední době pokládá spoustu lidí. Já ani nevím. Od doby co mám Spotify, neznám názvy písniček. :D

Děkuji moc za hezký rozhovor. Přeji Tobě i čtenářům mnoho úspěchů, radosti a hlavně úsměvů do života. :) <3


Já také moc děkuji za krásný rozhovor. Sami vidíte, že Vendula je opravdu milá dívka a snad se Vám tenhle rozhovor líbil stejně jako mě. Určitě navštivte blog i YT Venduly, všechno stojí za shlédnutí či přečtení :)
Pokud se Vám líbil článek, klidně napište nějaký komentář :)

Krásný zbytek dne :)

You May Also Like

4 comments

  1. Fakt pěkný rozhovor :) Blogerku znám, její recepty jsou dokonalý:) Fakt krása! :) http://lucastirska.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, hlavní dík patří samozřejmě samotné Vendule :) A ty recepty chci v co nejbližší době zkusit :D :)

      Vymazat
  2. Mě osobně tedy tento rozhovor moc nezaujal. :) Něco mu chybí. Něco nad čím bych mohla žasnout. Chtělo by to pro příště trochu okořenit.

    Na druhou stranu na mě slečna působí sympaticky. :)
    Nový vzhled blogu je parádní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za upřímný komentář :) V psaní těch rozhovorů jsem nováček, takže se ti nedivím, že tě to nezaujalo :)

      Vymazat