It´s Sunday !!! #9 - Back To School

Krásnou slunečnou neděli všem! :)
Po hodně dlouhé době se vracím k článku, který jste tady na blogu nečetli už nějaký ten pátek. Dnes to nebude tak jako vždy. Bude to z velké části shrnutí léta a něco málo o tom, že se všichni vracíme do školy. A to už za dva dny. 
Opravdu to rychle uteklo. I tak zjišťuji, že prázdniny beru čím dál víc jako odpočinek od každodenních starostí přes školní rok než každý den být někde v trapu. Samozřejmě tohle také nevylučuji. Nejvíce odreagování jsem zažila koncem července v Tatrách, kde jsme byli opravdu dobrá parta. To se odrazilo také na báječných zážitcích. Do Tater jsem se chtěla už hodně dlouho podívat a v ničem mě to nezklamalo. Krásná příroda, všude čistý vzduch a stejní lidé, kteří šli za zážitky stejně jako my. Přemýšlela jsem, že bych raději měla jet k moři, ale tohle se vyplatilo :) 
Mým dalším místem v létě byla brigáda na koupališti. Často jsem byla ráda, že po několika hodinách jsem se šla zchladit do osvěžující vody. Hlavně přes horké dny to bylo zasloužené. 
Za celé prázdniny jsem zjistila hodně věcí. Důležitý přelom byl, když jsem si uvědomila, že musím více zabrat se studiem a začít žít zdravě a optimisticky. I když ne vždy a každý den jsem úplně naladěná na tu správnou vlnu, ke konci dne jsem stejně šťastný usínající člověk. Takže moto na tyhle prázdniny? Všechno ber optimisticky a neřeš věci, které tě jen zbytečně rozhodí! 
Škola je důležitou součástí našeho života  a zabírá hodně času. Pokud chceme a děláme pro to všechno, všechno se to vyplatí a vrátí se nám to v budoucnu. Tím se také momentálně řídím, tak já jen doufám, že hned na začátku si to nerozmyslím a nevykašlu se na učení, jak už se kolikrát stalo. THINK POSITIVE! Všechno má svůj význam. 

Asi nebudu nějak tenhle článek natahovat. Tyhle fotky jsou jen momentky a nejsou nic moc. I tak je mám ráda a vždy se na ně ráda mrknu :)
Letní večery jsou opravdu kouzelné. Vždy umí překvapit :)


Přes léto jsem zkusila tyhle úžasná jídla. Nejsou však jediné. Ostatní oblíbenci jsem ani nestihla vyfotit :D


Snapchat: janculina_n

Krásný výhled při večeři v Nízkých Tatrách :)
Budu ráda, když mi sami napíšete do komentářů, jak jste se měli přes prázdniny ale i to, jak se chystáte a těšíte do školy. Všechno si ráda přečtu a odpovím vám. Děkuji za přečtení tohoto článku a mějte krásné pondělí a užijte si to! :)

You May Also Like

12 comments

  1. Ach bože, ta škola. Zároveň se těším a zároveň ne :) Jediný co vím jistě je to, že bych se nejradši vrátila do Itálie :D

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to taky stejně. Chtěla bych zastavit čas a být na úžasném místě opravdu dlouho :D

      Vymazat
  2. Úžasný článek! Moje prázdniny byly super, hlavně když jsem byla na koncertě Lindsey Stirling - pokud neznáš, je to houslistka, strašně ji obdivuju a je vyplnil se mi sen ♥
    www.lucastirska.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podívám se na YT, ale něco mi to jméno říká :) My jsme byli na Rybičky 48 a taky dobrý zážitek :O :) Jinak moc děkuji :)

      Vymazat
  3. pekný článok :) Okrem dvojtýždňového pobytu v nemocnici (a ukradnutého mobilu) boli moje prázdniny celkom fajn :) Chorvátsko, Taliansko, Tatry a kamarátky :3 Veď ako inak :)

    http://booklovers-world.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No až na tu nemocnici, muselo to být super! :)

      Vymazat
  4. To muselo být super pracovat na koupališti v těch vedrech. :)
    Já naštěstí do školy ještě nemusím, až 21. září, ale budu na vás všechny myslet, ať se první den vydaří. :))
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti závidím :) já se ale na jednu stranu těším na kamarády :D

      Vymazat
  5. think positive, pekne si to napísala, prázdniny boli aj budú preto si treba užívať každú minútku svojho života! :) , inak to jedlo vyzerá božský ! mňam ♥

    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovědětVymazat