Motivace /Healthy Lifestyle

Zdravím Vás u dalšího článku :) 
Dneska jsem se rozhodla napsat článek, který bude patřit úplně do nového formátu článků na tomto blogu. A to je Healthy Lifestyle. S touto formou článků jsem chtěla přijít už dříve, ale sama jsem měla problém nějak se k tomu zdravému životnímu stylu dostat. Pořád jsem odkládala cvičení, jedla jsem, co jsem chtěla, a to hlavně nezdravé věci. Tudíž jsem Vám nechtěla psát články o tom, co je zdravé, když sama jsem jedla nezdravě. 
Poslední dobou, jelikož je léto a chci vypadat dobře v plavkách, jsem začala omezovat příliš tučné jídla a především piji čistou vodu (někdy s citronem) a ovoce, které je momentálně dost osvěžující. Jídlo jako samotnou rubriku však necháme na jiný článek :)


V dnešním článku se změříme hlavně na motivaci, se kterou tohle všechno začíná. Někdo má motivaci díky okolí, což je občas docela problém. V některých případech opravdu začnete zdravě žít, avšak u některých lidí může nastat problém - hladovění. Oni si to však ani nemusí uvědomovat. Prostě chtějí zchudnout a potom zjistí, že zchudli opravdu hodně a už to není zdravý životní styl. Teď se však budeme bavit o opravdově zdravém životním stylu.

Něco přes rok jsem hledala motivaci, která by opravdu zabrala. Některé lidi motivují fotky na internetu, jenže to u mě moc nezabralo. Jasně, chtěla jsem mít postavu jako ta dívka na obrázku. Ale nikdy to nemělo takový účinek, jaký by to mělo mít. Samotné stravování jsem nechtěla moc omezit. Chtěla jsem si dopřát všechno, ale nic nenabrat na váze. Docela vtip, že ano? Po čase jsem zjistila, že takhle to opravdu nebude fungovat. Začalo mě to dost mrzet, že jsem nebyla schopná sebrat se a jít cvičit a začít zdravě jíst. 

Možná někteří z Vás ví, že mám přítele. Prozradím na něj, že jako mladší dost cvičil a posiloval a je to na něm doteď vidět. Dnes však časové nestíhá. Poslední dobou začal jak na mě, tak i na sebe tlačit s tím, že by jsme oba měli začít cvičit a jíst o trochu více zdravě. Jsem mu za to nesmírně vděčná. Poslední týden dva týdny se snažím dost krotit a dokonce mě začalo bavit cvičení díky aplikaci, kterou jsem si stáhla na mobil (určitě zmíním v pozdějších článcích, ale pro ty, kteří jsou zvědaví, se jmenuje Denní cvičení). Vždy, když cvičím mi pomáhá také hudba, která je pro někoho celkově velkou motivací.

Každý získává motivaci jinak. Někomu to nedělá problém a někomu, jako například mně, trvá dost dlouhou dobu, něž začne žít zdravě. Motivaci může člověk získat na sociální sítích, v jídle nebo jen tak z ničeho nic se chce změnit. Nejen dobré výsledky, ale i ten úžasný pocit stojí za to :)

Tohle můžu tedy označit jako konec dnešního článku, ale rozhodně to není konec toho formátu článků. Chystám toho hodně, tak doufám, že se Vám alespoň tento článek o motivaci trochu líbil. Pokud i vy hledáte nebo jste už našli motivaci (a jak), určitě napište dolů do komentářů, co Vás k tomu všemu vedlo. Určitě si to ráda přečtu.
Přeji tedy krásný zbytek dne a neusmažte se na tom sluníčku! :)

You May Also Like

4 comments

  1. Je moc hezký, že máš přítele, se kterým můžeš cvičit a navzájem se podporovat. Aspoň můžete dělat takový ty mainstream fotky jako na We♥It a tak xd Ne, pěkný článek :)
    http://lucastirska.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Děkuji za komentář. Ano, ty fotky bych ráda pořídila, ale první to musí vypadat, že cvičím :D :)

      Vymazat
  2. nie si sama, aj ja veľmi ťažko hľadám inšpiráciu a hlavne veľmi rada jem! :D
    pozývam na giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já "bohužel" taky mám ráda jídlo až moc :D

      Vymazat