My Fitness Routine

Opět Vás zdravím u dalšího článku na svém blogu. Minulý článek byl začátek nového formátu příspěvků. Jelikož článek, na který jsem se dost těšila, je pořád v procesu, rozhodla jsem se napsat další psaníčko o zdravém životním stylu, tentokrát my fitness routine. Nechci tvrdit, že cvičím pravidelně, ale snažím se o to. Tím, že to tady píšu, mě to samotnou dost motivuje. Takže Vás tím nějakým způsobem provedu a budu doufat, že se Vám celý článek zalíbí :) 

Určitě pokaždé, než jdu cvičit (ať už doma nebo v posilovně), nezůstanu v tom oblečení, ve kterém jsem normálně. Nedávno mi přítel koupil úžasnou sportovní podprsenku od Adidas a je naprosto skvělá! Na to si dám nějaké tílko, které je příjemné a k tomu kraťásky. Pokud cvičím doma, sportovní boty neřeším a nejlíp se mi cvičí bosky. Do posilovny nebo na běhání si beru Nike boty, které mám už přes rok a uvažuji, že si koupím nové. Jinak určitě cvičte v tom, v čem se cítíte dobře a nikde Vás to netlačí. 



Už se pomalu přesouváme k tomu cvičení, ale...co cvičit? Dost dlouhou dobu jsem cvičila jen dřepy a sedy lehy. Bylo to pro mě málo efektivní a hledala jsem různé cviky. Když už jsem však něco našla, málokdy mě to chytlo natolik, abych to pořád cvičila. Někdy jsem ani nepochopila, co po mě chtějí. Když jsem bloumala po aplikacích na google play, narazila jsem na tuhle aplikaci. Hned se mi zalíbila její jednoduchost a navíc i to, že si můžu přidávat obtížnost. Největší plus je to, že přímo vidím, co mám cvičit a pípá to tehdy, když uplyne čas jednoho cviku. Opravdu doporučuji (myslím, že těchto aplikací je více, já jsem narazila jen na tuhle, takže klidně napište do komentáře, jakou používáte vy). 

Dostáváme se k samotnému cvičení. Nejsem žádný odborník, to řeknu na rovinu. Vždy si zapnu písničky na Spotify a na zem vedle sebe dám dostatek vody, abych při tom dodržela pitný režim. Vždy mám pod sebou podložku a činky po ruce. Pak už je jen na mě, jak dlouho budu cvičit. Hlavně se pořádně rozcvičit a protáhnout! 


Pokud jste úplní začátečníci, doporučuji zajít za člověkem, který se už nějakou dobu zabývá cvičením. Ať už Vám poradí stravu, cviky nebo správné dýchání. Samotnou mě vždy překvapuje, co se dozvím od kámošů z posilovny. 

Asi bych dnešní článek ukončila. Jak už jste zjistili, jsem opravdu začátečník. Nemám v tomhle extra praxi a píšu jen to, co dělám já samotná. Pokud někde dělám chyby, určitě mně poučte a napište do komentáře i Vaše tipy a rady :) Budu jen ráda. Snad Vám dnešní článek i k něčemu byl a přečetli jste si ho rádi. Zrovna dneska jdu do posilovny a už se tam dost těším, tak držte palce, ať se tam úplně nezničím :D
Krásný zbytek dne! :)

You May Also Like

4 comments

  1. Pěkný článek s fotkami a krásný design blogu! :) Jen by mě možná zajímalo, co třeba konkrétně cvičíš a tak, ale to je jedno. Fakt pěkný :)
    http://lucastirska.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :)
      Dříve jsem cvičila jen břicho, ale teď cvičím celé tělo (tedy snažím se). Cviky dělám podle té aplikace, kde jsou ty cviky opravdu pestré :D :)

      Vymazat
  2. Protože jsem vytížená sportem a ráda si zaposiluji, ale nechci moc, aby se mi něco nestalo, používám aplikaci 7Minutes a musím uznat, že je vážně super.

    Journey To The Victory

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned se na ni mrknu :) Děkuji za radu i komentář :)

      Vymazat