New watches! (finally)

Krásný den všem přeji! :)
Dnes je neděle a já se po dnech únavy a ne moc volného času dostávám k novému článku. Bude to souviset s věcí, kterou jsme si objednala na začátku týdne a od doby, kdy mi došla, mi dělala radost jen pohledem na ni. Hned na začátek Vás tedy obeznámím se situací. 
Dlouhou dobu jsem přemýšlela, že bych si pořídila hodinky. Nejvíce se mi líbily hodinky od Marc Jacobs. Stály hodně, což je u těchto hodinek normální. Problém však je, že jsem si nebyla jistá, zda se mi vyplatí do toho tolik vrážet. No řekněte sami, hodinky jsem nikdy moc nenosila a dávat za ně kolem pěti tisíc se mi nechtělo. Tudíž když jsem narazila na eshop eshop Classy a viděla jsem hodinky, které vypadaly tak skvěle a navíc za úžasnou cenu, začala jsem o tom více přemýšlet. Pobavila jsem se o tom s mamkou a ta neměla žádný důvod, proč bych si to neměla koupit. S pomocí přítele jsem si tedy objednala tyhle hodinky. Vypadají obyčejně a doufala jsem, že mi padnou.

Za dva dny mi došla větší obálka. Celá natěšená jsem ji rozbalila a hodinky si hned zkusila. Ty byly zabalené v ochranné? folii, která zabránila tomu, aby se při doručení nic nestalo. K tomu mi poslali milý dopis, který určitě potěší každého. To na těchto eshopech mám nejraději :) Baterka uvnitř byla, takže jsem nemusela kupovat novou. Řemínek mi skvěle padl a to i když mám tenčí ruku. Hned jsem si je vzala na nákupy do Brna a konečně jsem nemusela vytahovat každou chvíli mobil, abych věděla kolik je hodin. 



Pokud to mám celé shrnout: žádná spolupráce to nebyla, na stránku jsem narazila náhodou a pokud hledáte hodinky za výhodnou cenu, myslím, že tohle by jste klidně mohli zkusit. Celkově nebyly žádné problémy s doručením. Všechno klaplo tak jak mělo. Za to, že jsem si koupila tyhle hodinky, se budu chválit ještě dost dlouho. Konečně jsem se odhodlala koupit si nějaké, které můžu různě kombinovat a nosit. 
Určitě mi napište do komentářů, jestli se Vám líbí stejně jako mě a přeji krásný zbytek prázdnin! :)

You May Also Like

4 comments

  1. Hodinky vypadají moc hezky! :O a určitě se hodí ke všemu:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím a děkuju za komentář :)

      Vymazat
  2. Jsou strašně krásné, moc se mi líbí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář :) taky si myslím, že jsou krásné :3 :D

      Vymazat