One pair of trousers in more ways

Není to tak dlouho, co jsem chtěla, aby začalo v těch neskutečných parnech pršet. Poslední dny prší a já se doma nudím. Opravdu se snažím něco vymyslet, ale jediné co mě napadá, je napsat další článek na blog. Jsem ráda, že jsem se do toho znovu dostala. Prostě se můžu vyřádit na řádcích a navíc je to dobrý pocit, že něco dělám. Hlavní důvod, proč jsem se zároveň na tenhle článek těšila byl ten, že konečně je to fashion článek. První dobu jsem nevěděla, s čím mám přijít. Dnes jsem se s tím také musela poprat, ale nakonec mi bliklo v hlavě. Proč neukázat to, co ráda nosím? Navíc s kalhotami, které miluji, jsou maximálně pohodlné a jde je kombinovat snad se vším.
Tyhle, můžu říct na půl legíny (?), jsem koupila minulé léto v Camaieu a to kolem 300 Kč ve slevě. Hned jsem je brala a ten rok, co uběhl, je nosím opravdu ráda a snad pořád. Hodí se k tomu snad všechno a sladím s tím jak elegantní, tak spíše u mě sportovní a pohodlné oblečení. V dnešním článku Vám tedy ukážu, co si k tomuto kousku nejčastěji oblékám. 

Ráda zkouším zajímavé barvičky a tahle košile to jaksi doladila. Je z Gate asi za 100Kč. Podle toho taky ta kvalita vypadá. Nitky jsem na začátku musela střihat a žehlit to také musím pokaždé než jdu ven. Celkově materiál je dost tenký a často(skoro vždy) si dám pod ní ještě obyčejné bílé tílko. I když to teď vypadá, že tuhle košilku nemám ráda, opak je pravdou. Ráda si ji vezmu v létě i ke kraťáskům. ale k těmto kalhotám padnou také úžasně. 

Čeho by jste u mě našli ve skříni nejvíce jsou určitě trička. Nikdy jich nemám dost a nejvíce mám pohodlné, ve kterých se chci cítit dobře. Proto kalhoty doplním ráda obyčejným černým tričkem z Terranovy (a nejen s tímhle) a nebo croplým tričkem z New Yorkeru. Je to pohodlí nade vše a nemusím se bát, že celý outfit něčím zkazím. Stačí když zvýrazním oči, přidám kabelku a kecky. 

Opravdu jsem potřebovala tílka a tohle jsem koupila v Tally Weijl, navíc za skvělou cenu. Je obyčejně šedé, i když s větším výstřihem. Ráda ho sladím s obyčejnou mikinou (kterou miluji a nosím snad všude) z Takka nebo také s košílí, kterou mám snad dva roky z Gate. Tyto outfity jsem si teď v upršeném počasí dost oblíbila a to nejlepší? Tímhle nic nezkazíte, budete se cítit maximálně pohodlně. 


Malý tip teď na léto: pokud máte dobré džíny nebo kalhoty, nebojte se konce nohavic ohrnout a dát k tomu nějaké kecky. Cely look to určitě zvýrazní a nic tím nezkazíte. Bude to vypadat trochu elegantně a zároveň se to bude hodit teď na léto :)

Moje pravidlo v oblékání je určitě to, abych se v tom cítila dobře. Nikdy si nechci kupovat to, v čem se budu cítit opravdu špatně. Můj styl oblékání není nic moc, ale mě vyhovuje. Taky se snažím cenově zbytečně neutrácet a koupit si za dobrou cenu dobrý kus oblečení, což se mi v tomhle článku povedlo ukázat. Doufám tedy, že dnešní článek Vám byl jak inspirací tak i dobrým počtením :)
Další fashion článek bude snad co nejdříve. Uvidím podle toho, jak zareagujete na tenhle článek. Za každý komentář budu ráda a a s radostí na něj odpovím :)
Krásný zbytek dne! :)

You May Also Like

2 comments