Post About Me

Vítám Vás u nového článku :)
Dnes jsem tu s něčím, s čím od změny designu/blogu tady ještě nebylo. Momentálně sedím za mým malým psacím stolíkem, popíjím kávu a přemýšlím, co užitečného mám napsat, když jsem tento článek chtěla věnovat mně. Aby jsem to ujasnila. S tím, že jsem přišla s novým vzhledem svého blogu jsem počítala také s tím, že Vám budu muset o mně také něco napsat (celkově tady nenajdete nic moc o mně). Proto je zde tento článek a snad se Vám alespoň trochu přiblížím a nadále se budete rádi vracet na můj blog s tím, že alespoň trochu budete znát člověka z druhé strany počítače :)

Na začátek Vám sem napíšu to základní. Je mi 17, v listopadu 18, let. Žiji na východní Moravě na Slovácku v malé vesnici. Jsem menší postavy, čehož jsem dříve litovala, ale přítel je taky malý, takže teď mi to vyhovuje :D Mám delší hnědé vlasy, modré oči a snažím se být svá. Ať už myšlenkami (s tím mi pomáhá právě blog) nebo celkově, jak působím. Tedy oblečení a projev. Čím jsem starší, tím se mi to více daří. Tedy snad. Jak jsem už napověděla, mám přítele, se kterým jsem skoro dva roky a nebyla jsem nikdy šťastnější. Opravdu. Je úžasné mít někoho, na koho se vždy můžete spolehnout a víte, že on na Vás také. 
Momentálně jdu jsem ve třetího ročníku na obchodní akademii. Jsem ráda, že jsem si vybrala právě tuhle školu. Upřímně, nevím, co bych dělala na gymplu, kdybych se tam dostala. Asi bych pořád opakovala první ročník :D (snad si o mně teď nemyslíte, že jsem totálně blbá).
Pokud mám vypsat koníčky, moc toho není. Chodím do folklórního souboru u nás v obci a občas se snažím cvičit. Tím se dostáváme k tomu, že si čím dál víc připadám jako introvert. Ne, že bych ráda nechodila do společnosti. Naopak, plesy nebo nějaké disco, na to se ráda půjdu podívat. Ovšem ne všechny akce jsou pro mě a představuji se raději v posteli s popcornem a s dobrým filmem před sebou. Dříve jsem byla nejraději v knížkách a doteď chvilkami lituji, že jsem v tom nezůstala < Před mými patnáctými narozeninami v létě jsem se změnila dá se říct v toho člověka, který nesedí v koutě a vyjde také někdy na slunce. Některým lidem to dost vadilo. Za ty roky jsem udělala nespočet chyb, z kterých jsem se doufám dostatečně poučila. Nic, co jsem udělala nelituji. Všechno mělo vždy pro a proti. > Abych nezapomněla, mám o dva roky mladšího bratra, oba úplně odlišní. Jak vzhledem tak i povahou. I když někdy bych byla nejraději jedináčkem, mám ho ráda a on mě snad taky :D

Na dovolené v Tatrách :)
Já & blog
Tento blog prošel nespočtem množstvím rekonstrukcí. Ze začátku se mi to vždy líbilo. Nakonec jsem zjistila, že je to pořád to samé, jen jiné barvy. Kvůli tomu mě také psaní přestalo na delší dobu bavit. Nebyla jsem zrovna technický tip. Nástupem srpna jsem si řekla dost. Upřímně, psaní mi dost chybělo a byla jsem ochotná pro to udělat cokoli. Pomocí jedné holčiny jsem si našla nějaké krásné šablony a hledala a hledala. Jak našla to pravé, přítel byl ochotný se mnou to vše doladit (děkuji moc <3). Všechno jsem postupem dnů doladila a i když to teď není pořád ono, jsem na sebe pyšná. Nemyslím to teď špatně, ale všechny blogy mi přijdou stejné a málokterý mě zaujme jak textem, tak designem blogu. Proto jsem chtěla, aby byl můj blog něčím originální, lákal čtenáře. Chci, aby moje články byly zajímavé. Nejde to hned vytvořit skvělé příspěvky a mít stovky stálých čtenářů. O to mi ani nejde. Hlavně, že si ostatní dobře počtou. Fotky chci mít především své a nikde nechci kopírovat ani stahovat. 
Už se ani nesnažím dělat stejné nebo podobné články jako ostatní blogy. Samozřejmě tímto to na nikoho nemyslím špatně. Ráda si počtu ostatní blogy. Neříkám také, že nejsou inspirací. Jsou, ale sama si to později snažím překombinovat a najít něco nového v tom článku původním.

Všechno, co tady píšu, se snažím napsat upřímně a na nikoho nemyslím nic špatně. Jsou to jen mé názory a Vy mi klidně vůči nim můžete odporovat. Rozhodla jsem se být upřímným člověkem a i když je to občas těžké, stojím si za svým. Mé myšlenky snad nikdy nikdo neovlivní a zůstanu pořád taková, jaká jsem :) 

Děkuji za to, že jste si dnešní článek přečetli a doufám, že jsem Vám neznechutila tenhle blog a i samu sebe. Také děkuji za to, že čtete tenhle blog, na kterém mi dost záleží a díky Vám mám také chuť psát. Ráda si přečtu také Vaše články, takže dejte odkaz do komentářů. 
Krásný zbytek prázdnin! :)

You May Also Like

8 comments

  1. Moc hezký článek! :) Tvůj blog se mi moc líbí.
    http://lucastirska.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) Tvůj blog je taky hezký :)

      Vymazat
  2. veľmi sa mi páči tá jednoduchosť v tvojom bogu,
    ten nápis čo si si dala je krásny rozprávam si ho stále dookola nahlas :D
    hlavne ti držím palce v blogovaní, nech máš veľa čitateľov !
    GOOD luck
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuji moc za milý komentář :) Taky ti přeji hodně štěstí! :)
      Jinak máš úžasný blog! :)

      Vymazat
  3. páči sa mi tvoj prístup k blogovaniu :) dizajn je vydarený ;) si inak strašne zlatá na tých fotkách :)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat