The Joy Of Small Things

Zdravím všechny :)
Venku nám začalo znovu pršet a mně připadá, že konec prázdnin bude asi ne moc slunečný. Dost mě mrzí, že konec prázdnin budu muset sedět doma. I tak mám v hlavě neustále jedno slovo - škola. Opravdu ty prázdniny vždy rychle utečou a teď za poslední dny jsem obzvlášť myslela na školu. Musela jsem se donutit a i když ne úplně, začat nakupovat si znovu věci do školy. Možná jdu do třetího ročníku na střední škole, ale i tak musím vždy něco dokoupit. Oblečení i kosmetiku. Podle mě většina holek přes léto na make-up kašle a já nejsem žádnou výjimkou. Teprve teď s mamkou a bráchou na nákupech jsem si pořídila nějaké ty maličkosti. O těch Vám tady také něco napíšu.
Jak jsem zjistila, opravdu mi stačí pár věcí k tomu, abych byla v jeden den hned raději na světě. Asi bude divné, když uvidíte, co to je.

Snad tři měsíce jsem si přála koupit tekutý korektor a ne v té tyčince, kterých mám doma více než dost. První jsem si chtěla koupit od Catrice a pořád nad tím uvažuji, ale bohužel jsem byla jen v DM drogerii, kde tuhle značku nemají. Proto jsem chtěla sáhnout na ten od Maybelline, ale jak jinak, neměli můj odstín (poslední dobou mi přijde, že už si v této drogérii snad nevyberu). Tak jsem začala být nervózní a začala se dívat do těch "dražších" stojanů. Dost mě překvapilo, když jsem uviděla tenhle korektor od Astor a to kolem 100Kč. Nepřemýšlela jsem ani chvilku a hned jsem po něm sáhla. 
Astor - Perfect stay 24h + perfect skin primer
Všechny řasenky, co mám doma, jsou zřejmě vyschlé. Už nejsou to, co bývaly. Hledala jsem tedy levnou a dobrou řasenku na mé řasy, protože jinak se vůbec nelíčím. Tentokrát jsem chtěla zkusit něco od Maybelline a opravdu jsem si vybrala a to za 149Kč tuhle krásku. Kartáček mi přijde zajímavý a dělá u mě přirozené řasy, což jsem potřebovala. Takže uvidíme, jak budu spokojená přes školní dny :)
Maybelline - the Colossal go extreme! leather black

Další věc, s čím jsem si zvykla začínat školní rok je časopis (a nejen na začátku). Marie Claire kupuji už nějakou tu dobu a vždy si najdu ten svůj článek. A můžu také říct, že z části je to inspirací na tenhle blog :)


Celkově jsem poslední dobou toho hodně pokoupila, hlavně to oblečení. Pokud by jste chtěli menší haul, napište do komentářů, zda to má cenu něco takového psát :) I budu ráda, když mi napíšete, jakou řasenkou, korektor či časopis se stali Vašimi oblíbenci za poslední dobu. Tímto ukončím dnešní příspěvek a těším se na další článek. Snad se Vám dnešní článek líbil :)

You May Also Like

12 comments

  1. Super věci! Řasenky od Maybelline mi vyhovují a tuhle jsem taky chtěla zkusit, ale zatím nebyla příležitost. Nejsem ten typ holky, která doma má deset tísíc řasenek. Já mám vždy jednu tak rok a až potom si koupím novou, když vidím, že už je fakt K.O :D A ten korektor od Astoru si chci už delší dobu pořídit, bude na něj recenze? :)

    Unboxing | Parfums.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář :) Recenzi napíšu podle toho, jak s tím budu spokojená, ale možná bych udělala recenzi více produktů najednou. V tom případě bych to tam zahrnula :)

      Vymazat
  2. Řasenku už používám asi dva tři roky stejnou (samozřejmě ne pořád tu jednu samou :D :D), je taky od Maybelline a myslím, že se jí jen tak nevzdám, není to sice ta kterou máš ty, ale vím že tahle značka má dobré snad všechny řasenky :) a na tekutý korektor se taky už nějakou chvíli chystám, ale značka astor mě moc neláká, tak budu asi ještě hledat.. Jinak hezký článek :)
    http://stayinalivebyblondie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na jejich řasenky jsem slyšela spíše pozitivní reakce, proto tahle značka. A od Astoru je to první věc u mě v kosmetice. Jinak děkuji :)

      Vymazat
  3. ten korektor od astoru bych chtěla zkusit :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. četla jsem na něj už nějaké pozitivní recenze :)

      Vymazat
  4. Korektor i řasenka vypadají skvěle:) taky všechno musím dokupovat, i makeup a hlavně oblečení, konečně^^ časopisy jsou moje závislost, i když tam není nikdy nic nového, je to dokonalá prokrastinace! http://vybornej.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíše než časopisy se snažím číst knihy, ale pokud čtu zrovna povinnou četbu, raději sáhnu po časopisu :D :)

      Vymazat
  5. Já jsem si taky teď kupovala nové věci do školy a oblečení tam také převažovalo. Pokud by jsi udělala haul, dej vědět, ráda se podívám, co jsi si koupila :)
    Journey to the Victory

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za komentář :) Na tvůj blog mrknu a kdyžtak ti pošlu odkaz :)

      Vymazat