TOP of July

Vítám Vás u nového článku po hodně dlouhé době. Máme tady srpen a s tím i půlku prázdnin za sebou. Je to opravdu děsivé, když si představím, že za měsíc se budu muset chystat znovu do školy. I tak se snažím pořád usmívat a nemyslet na to. Jsou přece pořád prázdniny :)

Dlouho jsem Top předešlého měsíce nedělala, ale tentokrát jsem se na to dost těšila. Těch oblíbenců je opravdu hodně a navíc jsem o to s vámi chtěla podělit.

Jako první se zaměřím na top věci. Máme tu více adeptů. Ten první je dokonalý "hrníček", do kterého jsem se hned u nás v obchodě zamilovala. Pořád to mám u sebe na stole a příjemně se z něj pije. Pokud jste to hledali na internetě dříve stejně jako já, stálo to kolem 100Kč, ne-li víc. Jenže jsem si k tomu přičetla i poštovné a hned mě to odradilo. Ale u nás jsem to viděla do 70Kč, tak jsem to vzala sobě i kamarádce.

 A jako další to jsou moje brýle. Ať už dioptrické nebo sluneční. Oboje miluji a teď v létě jsou mi velkým pomocníkem. Sluneční nosím pokaždé, když pálí sluníčko a dioptrické nosím zejména do města, abych lépe viděla do dálky (na což jsem si v poslední době dost navykla a nenosím je jen kvůli televizi). 

Jako kosmetickou věc jsem si vybrala dokonalý olejíček na vlasy od Avonu. Nevěřila jsem, že mi to s vlasy něco udělá, ale po umytí byly hebké a krásně voněly. Čerstvě ostřihané vlasy jsou teď tedy silné a lesklé jako nikdy před tím. Byla jsem opravdu zvědavá a požadavky, které jsem měla, splnil tento zázrak na jedničku! :)

Z oblečení mám více favoritů, ale tohle croplé tričko jsem si oblíbila snad nejvíc. Můžu ho kombinovat s čímkoli a nejen kvůli barvě. Koupila jsem ho NewYorkeru za 89Kč.

Vím, že ponožky jsou docela blbost, ale tyhle? S tou pandí hlavou jsou dokonalé a teď, když nosím obyčejné kecky a nechci, aby mi ponožky čouhaly ven, jsou na léto jako dělané. Koupila jsem je před prázdninami v C&A a stáli do 150Kč (v balení byly ještě další dva kusy).

Pokud mám napsat nějaké místo, vzpomínku, jsou to určitě Tatry. Cestovali jsme do Nízkých Tater u Liptovského Mikuláše. Ubytování bylo skvělé a o přírodě nemluvě. Pokud se chcete odreagovat a dát svému tělu konečně odpočinek, určitě neváhejte a vyjeďte do Tater (tedy pokud nechcete jet k moři). Tady přikládám naše videa ze zážitků právě odtamtud: https://www.youtube.com/watch?v=q3ZBwW7AOhghttps://www.youtube.com/watch?v=3D3x6NjXR-E
¨



Aplikace, kterou momentálně miluju? Určitě Instagram. Má ho každý, ale obzvlášť teď jsem na něm závislá. Líbí se mi fotky ostatních z dovolené, jejich zážitky atd. Navíc tam jsou nejen obyčejné fotky, ale také recepty, které každého určitě dost inspirují. Pokud se chcete podívat na můj instagram, tady je: jana_nuzikova



Více fotek na mém instagramu: jana_nuzikova
A co takhle písnička? Máte rádi letní party? Já jsem na to naladěná už od začátku prázdnin, proto není divu, že se mi líbí tahle od Martina Garrixe - Virus: https://www.youtube.com/watch?v=bH4YSVZOq-U . Už si umíte sami sebe představit na nějakém festivalu nebo obrovské letní party? :) 

Dnešní článek je u konce. Musím podotknout, že psaní článků či upravování fotek a dokonce i změna designu blogu se mi moc zalíbila a začíná mě to opět bavit. V dalších dnech se můžete těšit na článek, který nebude jen o mě. 
Doufám, že se vám tedy tento příspěvek líbil. Budu ráda, když mi napíšete do komentáře, co bylo v předešlém měsíci vaším oblíbencem a klidně zanechte i odkaz na váš blog, na který se ráda mrknu :)

Krásný zbytek dne :)

You May Also Like

8 comments

  1. Skvělý článek! :) Taky zbožňuju Instagram! :D A zaujalo mě, že áš knihu Will Grayson, Will Grayson, zrovna včera jsem uvažovala nad tím, že si ji musím sehnat, i když v češtině ještě údajně nevyšla. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Tu knihu teď moc nečtu, když je léto. Ale pokud chceš číst anglicky a nebo si angličtinu zdokonalit, doporučuju 😃

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. děkuju :) a ty ponožky jsou teď na léto jak dělané :D
      P.S. Máš krásný blog :))

      Vymazat
  3. Máme stejné ponožky a crop top! :D
    I když já ho mám v tmavě modré :)
    Budu ráda když koukneš na náš blog :) http://twoblogging-girls.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to tričko opravdu miluji.
      Mrknu na něj :)

      Vymazat