Autumn is here

Zdravím všechny u nového článku :)
Jestliže jste četli minulý článek, asi víte, že jsem nemocná. I když mě momentálně tolik nebolí hlava z té ošklivé rýmy, necítím se zrovna nejlíp. Proto tenhle post nepíšu za stolem, jak je poslední dobou u mě zvykem. Ale pod peřinou v posteli s čajem vedle sebe. Zřejmě je to návalem chladného počasí, které nás teď ohromuje čím dál víc. 
I minulý rok touhle dobou jsem psala článek (klik), který se zaměřoval na tohle roční období a i tento rok se tomu nevyhnu. Podzim mám ráda. Už jen kvůli té barevnosti všude kolem. Je to úžasné, když jdu záplavou nažloutlých listů popadaných na chodník. 
Nejraději mám však ten vzduch. Je podobný i na jaře, ale v tomhle je něco navíc. Něco víc chladnějšího. A to mám na tom ráda. Večery jsou sice chladnější, ale ty procházky stojí za to. 
Podzim miluji už delší dobu. I když začíná škola, nikdy mě tohle počasí a nálady všude kolem neomrzí. Samozřejmě mám narozeniny, ale to dodá tomuhle času jen třešničku na dortu. Všechno je to příprava na Vánoce, které mám obzvlášť ráda. A kdo ne že? 

I greet you all the new post :)
If you read the last post, you probably know that I´m sick. Although my head isn´t hurting so much at the moment from the nasty cold, I´m not feeling okay right now. Therefore this post I am not writing at the table, how is the last time at me a custom. But under the blanket in bed with cup of tea next me. Obviously it´s a rush of cold weather, which overwhelms us now.
And last year this time I was writing post (click) which focused on this season and this year it is inevitable. I like autumn. Just beacuse the color everywhere around. It´s amazing when I go flooding yellowish leaves follen on the sidewalk.
However, I prefet that air. And it is similar in spring, but in this is something extra. Something more colder. And I like it on that. Evenings are although colder, but walks worth it.
I love autumn for a long time. Although a school starts, this wheather and moods never boring everywher around me. Of course I have birthday, but it adds this time only a cherry on cake. Everything is preparation for Christmas which I especially like. And who doesn´t it? 


Konec dnešního článku doplním pár věcmi. Zkouším tohle psát také anglicky, ale nic moc to není. Takže klidně mi napište do komentářů Váš názor na tohle celé. Budu jen ráda. Také nezapomeňte napsat, jak Vy prožíváte podzim, které roční období máte rádi a proč :)
Přeji krásný zbytek dne! :)

The end of this post I´ll complete a few things. I am trying to write this also english, but it is not much of anything. So calmly you´ll write to commnents your opinion on this all. I´ll just glad. Also you won´t remember to write how you are experiencing autumn, which season you like and why :)
I wish nice rest of day ! :)

You May Also Like

3 comments

  1. Podzim je pro mě nejoblíbenější část roku :) Články v angličtině jsou super, určitě s nimi pokračuj :)
    http://lifestyleoptimist.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Podzim! Podzim .. <3
    annatruksa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat