Black - always good choice

Vítám Vás u nového článku a po dlouhé době v rubrice fashion. Pokud jste četli minulý článek, zmiňovala jsem, že jsme byli s přítelem na nákupech. Tak trochu jsem Vás nechala napínat, co jsem si koupila. Věcí, které jsem si koupila, nebylo hodně a ani o všech tento článek nebude. Tenhle chci věnovat jen jedné věci z nich, do které jsem se na první pohled zamilovala. Prostě černá a její neutrálnost.
I když jsem si ke konci druhého ročníku na střední koupila úžasné boty od Tommy Hilfiger, pořád to nebylo ono nebo spíše jsem poslední dobou vyhledávala pevnější a přijatelnější boty na podzim. Ovšem nechtěla jsem do toho dávat hodně peněz. Líbily se mi Nike Air Max, ale bohužel, v tu chvíli a i momentálně nemám jen tak dva a půl tisíce. Ale na druhou stranu, taky od těch bot čekáte to MAXimum že? :)
Dívala jsem se různě po eshopech, ale není nad to, když si boty zkusíte a vidíte je naživo. To byl také účel sobotních nákupů. Připravit se na zimu, v překladu koupit dobré boty, bundu a nové džíny. Vše se mi podařilo sehnat a dnes Vám tady představím moje nové lásky.
Nikdy jsem totiž netušila, že za tu cenu koupím tak dokonalé boty. Sami vidíte, že jsou jednoduché. O barvě a provedení nemluvě. Můžu kombinovat jak chci a nic tím nezkazím. Co bych měla také podotknout je určitě pohodlnost. Ne všechny boty každému sednou. Já osobně preferuji to pohodlí a v těchto botách mám toho více než dost. Cítím se v nich opravdu dobře, na nohách sedí a jak už jsem psala, hodí se ke všemu. 
Jestli máte podobné boty, ať už jiné značky, dejte do komentářů vědět, zda jste s nimi tak spokojení, jak já za tak krátkou dobu s těmito. A co si o mých nových botkách myslíte? Líbí? :)

I welcome you to the new post and after long time in section fashion. If you read last post, I mentioned, we were with my boyfriend on shopping. So little I keep you in suspense what i bought. Things, which I bought, didn´t worthy and neither this post didn´t be about all. But this I want to devote only the one things from them in which I was loving at first glance. Simply black and her neutrality.
Although I was buying at the end of the second year at school amazing shoes Tommy Hilfiger, it still was not it or I rather searched stronger and more acceptable shoes last time for autumn. Of course I didn´t get to it much money. I liked Nike Air Max ,but unfortunately, in that time and now I don´t just two and half thousand. Bud on the other side, also you wait from these shoes the maximum, isn´t it? :)
I saw different on e-shops but not over, when you try it and see it live. It was also purpose saturday´s buying. To prepare on winter, in translation buy good shoes, jacket and new jeans. The all I managed to get and today I´ll present you my new love. 
I never surmised that I´ll buy such amazing shoes for that price. You see they are simply. Color and design not to mention. I can combine how I want and nothing I spoil. What I should mention is definitely comfort. Not all shoes to everybody fit. I personally prefer the comfort and in this shoes I have that more than enough. I feel in them really good, on feet fits perfectly and how I wrote, they fits all.
If you have similar shoes, whatever the other brand, let write to comment to know, if you with them satisfied like me for the short time with these shoes. And what do you think about my new shoes? Do you like it? :)





You May Also Like

8 comments

  1. Aaa tak ty jsou opravdu moc krásné! Hned bych je brala ♥
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  2. Ty vypadají fakt dobře! )) Já mám svoje milovaný Adidas ZX Flux ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned na ty tvoje mrknu :) Jinak děkuji za milý komentář :)

      Vymazat
  3. Já mám naopak bílé air force a nosím je k černému oblečení taky :) trochu paradox, ale miluju je :D
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat