Especially Not To Be Stressed

Přeji krásné (konečně) chladnější dny :)
Asi zde nemusím nějak zmiňovat, že právě včera nám začala další etapa, další rok na naší škole. Je to něco, čemu se nevyhne žádný z nás a upřímně, ani to nějak neovlivníme. Prostě to tady je a my s tím musím žít. Určitě je nás hodně, kdo by se teď zamkl do pokoje a dalších deset měsíců nevstal z postele. Popřípadě neexistoval. 
Moje pocity z prvního školního dne? Jsou jasné. Konečně! Konečně můžu vidět kamarády ze školy, se kterými jsem neměla tu možnost být o prázdninách. Konečně se vracím do stereotypu, který mě čím dál více udivuje. Uvědomuji si totiž, že i přes to, že škola mi leze častokrát krkem, všechno musím přijat a opět to brát pozitivně. Vždyť snad díky tomuto se dostanu kupředu a možná díky tomu také budu žít tak, jak bych chtěla. 
Když jsem včera po těch dvou měsících zasedla znovu do lavice už to nebylo tak úžasné, ale i tak jsem se dnes opět zaradovala. Anglický seminář. Tak moc jsem po něm toužila a je to tady. Opravdu budu mít angličtinu navíc a i když se toho trochu bojím, chci jít do toho. Už dlouho jsem totiž přesvědčená, že angličtina bude to hlavní, pomocí čeho si budu dávat cíle. I když zrovna nemluvím jako rodilý mluvčí. 
Jsem ve třetím ročníku a nebude to určitě taková sranda, jako když jsem na tuhle školu nastupovala. Bude to větší zodpovědnost, úsilí a hlavně pevné nervy. Ty už musím mít teď, když nám oznámila učitelka, že píšeme další hodinu test z matematiky. Asi si umíte představit, jak jsem z toho nadšená. 

Pokud mám mít dobré výsledky, chce to také vědět, jak na to. Po prvním ročníku na střední škole jsem věděla jediné. Nic nepodceňovat a všechno raději dělat pořádně. To se týče také zápisů. Napíšu si úplné blbosti k tomu, jen abych to pochopila při studování doma. Ano, opravdu to pomáhá. Jelikož tzv. blbosti jsou většinou klíčem správného pochopení. Chcete tedy něco doporučit? Nic neodkládejte, dělejte všechno pořádně a zároveň podle sebe tak, aby jste to chápali hlavně vy. To je nejdůležitější :)
Vůbec netuším, co od tohoto školního roku mám očekávat. Můžu nalézt tolik možností, ale také se budu muset s mnoha věcmi určitě poprat, přemýšlet nad nimi a hlavně nestresovat se nad nimi. Pokud budu hledat zbytečně problémy, bude to pro mě horší. Všechno nějak skončí a je jen na Vás, jaký dopustíte konec.

Všechny tyhle myšlenky píšu jen kvůli tomu, abych Vás nabudila a neseděli jste v depresích nad učivem. Sama vím, že musím být v klidu když se učím a soustředit se jen na ten jeden předmět. Opravdu v autobuse je mi učení k ničemu.
Já Vám tedy popřeji teď na začátek mnoho pevných sil a nervů. Myslím, že to teď potřebujeme všichni. Napište mi, jak se vy vypořádáváte se stresem ve školních lavicích či ze samotného studia. Vaše komentáře si ráda přečtu a také na ně ráda odpovím :)
Good Luck!!! :)

You May Also Like

8 comments

  1. Na mě se to dneska hezky všechno navalilo a bude toho jen víc. Je vidět, že škola už vážně začala :D :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jen čekám, kdy to dojde ke mně :D :)

      Vymazat
  2. Ahoj, skvělý článek :) můžu se zeptat, na jaké jsi střední škole? moc mě to zajímá :) ! :O

    OdpovědětVymazat
  3. drzim palce, abys to vsechno v klidu zvladla. a za tu anglictinu chvalim, jazyky jsou potreba, ja je dycky milovala :)

    OdpovědětVymazat
  4. nám sa teraz v škole celkom poprehadzovali profesori. takže mám stres už teraz :D
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat