Two Shades Of Grey

Ahoj všichni :)
Taky Vám začíná pomalu docházet, že je tady opět podzim a hlavně ta škola? Ani nevím jak to uteklo, ale jsem druhý týden ve škole a mám toho nad hlavu. O matematice bych Vám tady mohla mluvit do rána a angličtina? Prostě je to srdcovka a i když to není úplně jednoduché, snažím se to, jak jinak, brát pozitivně. 
S tím, že začíná podzim, počasí se nám také trochu začíná mračit. Noci jsou o hodně víc chladnější než to bývalo v létě a rána nejsou tak slunečná a příjemná. S tím, že tohle všechno nastalo, nastala také změna u mě v šatníku. Něco přibylo a něco jsem už musela dát stranou. Hlavním cílem tehdejších nákupů bylo právě "podzimní"oblečení, ve kterém se budu cítit dobře a bude mi také teplo. Nikdy mě však nenapadlo, že dvě důležité věci na prvních místech koupím hned v prvním obchodě (H&M).
Ani nevím, proč jsem se tehdy v horkách rozhodla kupovat už na chladnější období. Jednoduše mě to tam vedlo a já? Já jsem našla to, po čem tak dlouho toužila. 
Mikina. Slovo a věc, které jsou u mne ve skříni vítány. Nejedna totiž ke mně zavítala. Miluji pohodlnost. Proč si tedy nekoupit mikinu a navíc v tak dobře neutrální barvě. Miluji jak mikiny, tak i tuhle barvu. Hodí se ke všemu a zkombinujete to se vším. Navíc je přímo ideální na momentální počasí. Je tak příjemně teplá.








Dnešní článek bude hlavně o obrázcích, ale i tak Vám ke všemu něco napíšu a budu se tady nad tím rozplývat. Svetr, jako tenhle, jsem nikdy neplánovala koupit. Určitě znáte ten pocit, když jdete po obchodě a najednou Vám něco padne do oka. Tohle se stalo právě mně. Byla jsem si jistá, že si tenhle kousek musím odnést domů. Pohodlnost tady zase nechybí a hlavně to, jak vypadá svetřík je největší plus. Nejraději bych to nosila pořád s těmi úžasnými hodinkami.




Z fotografií jste určitě pochopili, že tyhle dva kousky jsou momentálně mými miláčky a jen tak je nepřestanu nosit. Kvalitu zde nemusím okecávat. V tomhle obchodě seženete snad všechno od krásných šortek až po pánské svetry. Jednoduše amazing. 
Myslím, že i vy máte nějaké kousky, na které teď nedáte dopustit. Napište mi tedy do komentářů, co jste si koupili za poslední dobu a jestli jste si to oblíbili stejně jako já :) Ráda na všechny komentáře odpovím. Pro dnešek je to tedy závěr tohoto článku. Přeji tedy krásný zbytek dne! :)

You May Also Like

6 comments

  1. Super článek! Šedá patří mezi mé oblíbené barvy, takže ta mikina a svetr jsou fakt dokonalý, vážně. Fakt jsou moc pěkný :)
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, jsem z nich naprosto hotová :D :)

      Vymazat
  2. Letošní podzim a zimu vsázím na šedou, jen najít nějaký pěkný kabátek v tý barvě :) Mikina a svetr jsou vážně boží :)

    Simply Janet
    Ráda bych tě pozvala na svou giveaway :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, zrovna něco takového sháním :D :/

      Vymazat
  3. Ta mikina je super :) sama mám podobnu a cez jeseň ju mám na sebe skoro vždy :D
    http://justsmalltownstyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu. Teď ji nosím pořád :)) :D

      Vymazat