What I Do When I´m ill?

Krásnou neděli všem :) 
Čekala jsem, že dnes napíšu článek It´s Sunday, ale momentálně nemám na tenhle post chuť ani dostatek fotek. Poslední dva dny mám rýmu, bolí mě hlava a jsem pořád unavená. V mém okolí je však více lidí, kteří nejsou zrovna fit. No a proč tedy nenapsat článek k tomuto tématu?
Určitě to znáte. Jste nemocní, nemáte šanci se učit, když vaše hlava každou chvilku budu explodovat. Proto se také většinou nudíte. V mém případě jsou mé chuťové buňky dost vybíravé a nevím, co dřív. Jestli brambůrky, buchtu, co mamka upekla nebo tu vynikající čokoládovou tyčinku. Ach ani nevíte, jak jsem poslední dny jedla a cpala do sebe vše možné a ne to zdravé. Samozřejmě od zítřka (pokud mi bude lépe) začne od začátku moje fitness rutina.
Trochu jsem odbočila, ale abych Vám to tedy objasnila. V dnešním článku Vám chci ukázat, co všechno jde dělat, když jste nemocní. Není to sranda, sama to vím. Ale i když ležíte v posteli, vždy to jde něco vymyslet.


Než si vůbec uvědomíte, že to nebude jen "přeháňka" rýmy a je to opravdu nachlazení, je dobré si udělat bylinkový čaj. Nebo alespoň ten zázvorový. Ten je vždy na bolest krku či rýmu nejlepší. Momentálně ho piji a řeknu na rovinu. Tahle chuť není nic moc. Ale vím, že výsledek bude stát za to. 




Celkově, pokud se nudím, si vždy pustím nějaký seriál nebo film. Momentálně je mým miláčkem The Big Bang Theory. Je to dokonalý seriál, u kterého nechápete nic, smějete se a máte pocit, že těch dvacet minut je kouzelných. Stejně tak jak jsem poznal vaši matku. 
Videa na Youtube sledujeme snad všichni. Vždy umí rozesmát i inspirovat. Jsou takovou baterkou. Tou baterkou můžu také nazvat i blogy, které sleduji nebo objevuji. Krásně si počtu a umí mě to nakopnout dopředu. 



Pokud rádi čtete, vrhněte se na knihy. Jak k maturitě, tak i nějaké dobrodružné či scifi. Čas v posteli Vám uběhne rychle a navíc děláte pro sebe dobrou věc. Já se momentálně snažím číst knihy anglicky. I když mi to moc nejde :(


Tipů je určitě více. Udělejte si čas na sebe, zkoušejte různé kombinace make-upů, tutoriálů, pište články na blogy. Hlavně také nezapomínejme na to, že ovoce je důležitým zdrojem vitaminů, které nám nikdo nenahradí. 
Já jen doufám, že nemocní nejste a tenhle článek je jen něco do budoucna. Ale určitě mi napište do komentářů, co vy děláte, když jste nemocní. Taky se vždy tak nudíte? :) Já teď zalezu do postele a dodívám se na díl seriálu. Snad už zítra budu fit :)

You May Also Like

4 comments

  1. Před pár dny jsem dělala úplně stejný článek :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja kdyz jsem nemocna, tak toho moc nenactu, takze u me vyhravaji serialy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhle nemoc taky strávím zřejmě u seriálů ?/ :D :)

      Vymazat