Cosmetic brushes/eBay

Podle toho, jak vidím rozházené sešity na posteli usuzuji, že bych se měla jít učit. Doufám ale v to, že zkoušení dám na dva. Asi jsem naivní, že? Dnes jsem totiž nadšená více než kdy jindy. Konečně mi došly kosmetické štětce, po kterým jsem tak dlouho toužila. No i když jsou z eBay(klik). Pokud se jedná o mě, musím upozornit na jednu věc. Do kosmetiky jsem nikdy neinvestovala nějak hodně, tudíž jsem i u štětců nechtěla moc vyhazovat peníze. Proto jsem zvolila tuhle cestu. Je to levnější, avšak je zde riziko, že buď to nedojde vůbec nebo je to kvalita nic moc. 
Tohle je však opak. Ze štětců jsem překvapená, i když by mohly být větší. Na druhou stranu jsou více praktické na cestování. Štětinky zatím nevypadávají a jsou krásně hebké. Cena byla něco málo přes 100 Kč a podle mě, jako pro začátečníka, mi to bohatě stačí. Celkem mám z toho dobrý pocit a zřejmě z nich budu celá v úžase ještě hodně dlouho :)






I Vy jste někdy kupovali kosmetické štětce? :) Jaké to byly? 

You May Also Like

8 comments

  1. Já mám z Aliexpressu za pár korun a jsem fakt spokojená :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě jsou z těchto eshopů občas i kvalitní štětce :)

      Vymazat
  2. Mám sadu na obličej z Ali a jsem s nimi moc spokojená :)

    Narozeninová giveaway :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak to tak vidím, tak asi nezůstanu jen u jedné té sady :D :)

      Vymazat
  3. Já jsem měla štětec od Makeup Academy, poté nějaké nejmenované a potom jsem si pořádila Real Techniques a teď si už dlouho brousím zuby na Zoevu :D

    Ráda bych tě pozvala na svou giveaway!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty názvy moc neznám :D Takže asi na ně mrknu :D :)

      Vymazat
  4. z eBay sú niektoré sady dobré, niektoré naprd, ale za tie prachy :D
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za ty prachy tě ani nenaštve, když dobré nejsou :D

      Vymazat