Instagram - we love photos

I kdyby jsme nechtěli, internet je pořád aktuální věcí a to zejména tehdy, pokud mluvíme o sociálních sítích. Je to jednoduše věc, které se jen ztěžka vyhneme. Už je to nějaká ta doba, co na svět přišel Instagram. Bylo to naprosto něco nového. Přidávaly se jen fotografie, ale žádné statusy. Prostě jen momentky našeho dne, zážitku či jídla, které jsme zrovna naaranžovali na talíř. 
Musím se přiznat, že já jsem instagram neměla hned od začátku. Můj starý mobil byl bohužel bez androidu a bylo mi to docela líto, že všichni kolem postují fotky jako diví. Když jsem však dostala minulé Vánoce nový mobil, neváhala jsem ani minutu a hned si jej založila a prostě začala přidávat fotky. Každým dnem jsem tam objevovala něco nového, hlavně nové lidi. Hlavním cílem byli blogeři, kteří mě inspirovali každou svou fotkou. Ale také normální lidé se skvělými fotkami a také poznámkami. Dále také dívky, které s pýchou ukazovaly své nádherně vyrýsované tělo nebo jen kousek svého dne, který se značně liší od toho mého. Jednoduše se mi to líbilo a líbí dodnes.
Můžu říct, že chvílemi jsem na tom byla závislá. Rozhodně mě to však bavilo více než facebook. Alespoň tedy podle mě. Určitě každý si našel svoji inspiraci. Každým momentem čeká na ostatní přidané fotografie oblíbených lidí. Instagram nás doslova pohltil. Nejen my, obyčejní lidé, ale také celebrity sdílejí své okamžiky s celým světem a nebojí se občas ukázat ani to, co by jsme mnohdy raději nechtěli vidět. 
Zjistila jsem, že mě baví hrát si s kontrasty a efekty u fotografií. I když nejsme rození fotografové, takhle si to můžeme alespoň na chvíli myslet. 
Určitě nebudu jediná, které se tahle aplikace líbí. Aplikací je hodně a každá má něco do sebe. Pokud nepočítám Facebook, musím ale podotknout, že tahle je prostě nepřekonatelná a dlouho ještě bude. Jestli mě budete chtít sledovat nebo se jen mrknout na můj instagram, tady ho máte: jana_nuzikova



You May Also Like

4 comments

  1. Mám instagram mnohem radši než facebook :-) Ale asi bych si z nich nevybrala, na fb si zase píšu s lidma.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu :) Když jsem byla mladší,pořád jsem přidávala blbé fotky na facebook a teď to opravdu využívám jen na komunikaci s ostatními :)

      Vymazat