Matte pink dream

Zdravím Vás u sobotního článku :) Asi nemusím podotýkat, jak moc jsem ráda, že je konečně víkend. Včera jsem si udělala takovou menší radost. Už od začátku školního roku se chystám koupit nějakou výraznou rtěnku, která by mi seděla a nemusela si ji dávat každou hodinu na rty znovu. Jsem totiž ten typ ženy, co dělá důležitější věci, než pořád kontrolovat make-up. Byla jsem se proto podívat do drogerie a našla tuhle krásku. Jen jsem si ji zkusila dát na rty a kamarádka zkonstatovala, že mi opravdu sluší. Mile mě překvapilo, že po jídle a pití čtyři hodiny na to na rtech byla výrazná barva pořád vidět. Na to, že jsem ji ještě neměla koupenou jsem věděla jedno. Zítra jdu pro ni. Tohle tam nesmím jen tak nechat. 


Zavítala jsem tedy do DM drogerie, kde tohle "máslo" stálo do 150 Kč, což mi přijde za tak kvalitní a pigmentovanou rtěnku docela slušná cena. Jedná se o rtěnku od Astoru Soft Sensation Lipcolor Butter Matte v odstínu 023 Vivid Divine. Měl by to být zároveň balzám a proti tomu taky nemám námitky. Rty mi moc nevysušovala, což považuji za obrovské plus. Svým matným odstínem dodává rtům úžasný efekt a možná proto tak dlouho vydrží. Pigmentace je úžasná a jen tak nelze ze rtů odlíčit. Co se týče balení musím výrobce pochválit. Vypadá to prakticky, elegantně a přitom to není moc přehnané. Dolním koncem se dá rtěnka povytáhnout.




Upřímně jsem hledala spíše podzimnější barvy. Vínovou, možná něco do hněda. Avšak když uvidíte tuhle krásku, těžko se zbavujete pocitu, že ji musíte mít. Růžovou jsem ve svém kosmetickém šuplíčku neměla. Proto čekám na moment, kdy spadnu do šílenství rtěnek a nezůstanu jen u tohoto odstínu. 


Pokud máte zkušenosti z touhle rtěnkou, ráda si je přečtu v komentářích :) I Vy nosíte rtěnky nebo raději lesky na rty? Já osobně preferuji rtěnky. Ale kolik lidí, tolik chutí, no ne? :)

You May Also Like

18 comments

  1. Krásná barva :) Taky jeden mám a nemůžu si vynachválit.

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že nejsem jediná tak nadšená :D :)

      Vymazat
  2. Tu musím mít! Krásný článek!:33
    http://anneadelestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. tenhle odstín je boží! :) Máslíčka od Astoru miluju.
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Mám rtěnky moc ráda, ale nosím je málokdy, když mám náladu/čas nebo někam jdu :-) To bude asi i důvod, proč mám jen dvě nebo tři :-D Ale hodlám si koupit nějakou další :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jich mám docela málo, většinou jen příležitostně si je dávám :D Hodlám to ale změnit :D :)

      Vymazat
  5. Nádherná rtěnka! :o Určitě bych si ji v budoucnu chtěla koupit. :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Přesně tento odstín mám a jsem, stejně jako ty, moc spokojená! :) Teď ho sice nosím minimálně, protože se mi odstínově moc nehodí k podzimu, ale v létě jsem ho nosila hodně často. Skvělý článek! :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, že k podzimu se moc nehodí. Ale stejně asi neodolám a budu ji nosit i tak :D :) Jinak děkuji za krásný komentář :)

      Vymazat
  7. S tohle rtěnkou nemám žádné zkušenosti.. Ale do toho odstínu jsem se uplně zamilovala, asi si jí pořídím :)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu jsem s ní spokojená čím dál víc :)

      Vymazat
  8. Ta fotka, kde ji máš na rtech, je nádherná ☺ Asi brzo poletí do košíku! ☺

    www.fitnessazdravi.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat