Securities uselessness

Momentálně sedím u stolu a popíjím čaj z Marks&Spencer, který jsem si včera koupila. Chutná i přesto, že černé čaje moc nemusím. Stačí přidat trochu medu. Ještě jsem nesnídala a upřímně, po tom, co jsem zjistila, že můj jídelníček je tak trochu na hraně, přestává mi něco chutnat nebo spíš se bojím, co to se mnou potom udělá. Takže asi zůstanu dnes ráno jen u čaje (i když vím, že snídaně je také dost důležitá). K tomu se mi vůbec nechce uklízet. 
Sama vím, že dlouho článek nebyl a upřímně tento nechci nazvat haulem. Jen bych Vám ráda ukázala nějaké drobnosti, které jsem si koupila. Udělali mi radost a jsou to většinou blbosti, které si jen tak nekoupíte. I když víte, že je budete potřebovat.


Nejvíce jsem si chtěla koupit šálu, ze které nakonec padlo a koupila si více jiných věcí. Jako každá holka ani já nebudu výjimkou a ráda nosím náušnice. Ale jen ty přilnuté k uchu a ne ty, co visí. Pořád jsem si k nim nenašla cestu. V New Yorkeru měly na tyto slevu, tak jsem je hned vzala a jednoduše si je musela vzít. Za tu cenu jsou opravdu krásné, bojím se však, jak dlouho vydrží. 


Byl někdo z Vás už v Tigeru? Já doposud ne. Byla jsem docela zvědavá co tam bude a mile mě to překvapilo. Jednoduše takové blbůstky miluji a byl to pro mě ráj. Ráda bych to vykoupila celé, ale ani čtvrtku z toho bych zřejmě nevyužila, haha. Diáře, sešity..to je pro mě a tak jsem bez nějakého malého deníčku nemohla odejít. Tenhle je obzvlášť hezký a k tomu je do kabelky jako stvořený. A co takhle nějaká ta složka na papíry do školy? Design ani komentovat nemusím, málokde jsem viděla něco tak hezky provedeného.


Asi by bylo dobré dostat se také k samotnému čaji. Jak jsem již zmiňovala, podle chuti je zřejmě černý (teda doufám). Tyhle čaje moc nemusím. Avšak za tu cenu jsem to tam nemohla nechat. Když to teď piji, uvědomuji si, že zase tak špatné to není :)


A co Vy?  Taky jste nakoupili v poslední době takové malé radůstky? :) 

You May Also Like

9 comments

  1. V Tigeru nakupuji moc ráda! Já právě dlouhé náušnice miluji!! :))

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  2. Ten caj vypada skvele! Budu muset zajit do obchodu😄diky za typ!
    http://elenvankova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, já děkuji za milý komentář :)

      Vymazat
  3. Ahoj, náušnice jsou super! Mám je taky už asi půl roku a nosím je snad každý den :)
    A Tiger? Nepouštějte mě do toho obchodu :D Miluju to tam!
    Pěkný článek :)
    chillingforever.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ten čaj je moc pěkný stejně jako vlastně všechny věci.

    OdpovědětVymazat