Something like inspirations (?)

Konečně ležím v posteli a nemusím se děsit toho, že zítra bych měla psát nějaký test. I když toho je v pondělí opravdu hodně, snažím se na to nemyslet. Moje myšlenky jsou totiž někde úplně jinde. Dnešek byl za poslední dobu jeden z mála, kdy svítilo sluníčko a podzimu jsem přišla znovu na chuť. Cesta autem byla příjemná a vzduch i prostředí kolem bylo stvořené přímo na procházku. Vždy jsem měla pocit, že podzim ke mně prostě patří. Mám tedy hlavně narozeniny, ale to nic nemění na tom, že miluji barevné okolí kolem mě, chladný vzduch, který je občas příjemný a večerní odpočinek při seriálu s čajem a svíčkou.
Nebudu se s nikým hádat, že podzim je nejlepší. Každý jsme na něco jiného a myslím, že také většina z nás se vidí v létě na koupališti v plavkách. I když jsem dnešní článek chtěla pojmenovat a hlavně zde napsat o věcech a inspiracích, které mě na podzim provázejí, nevím zda to bude přímo ono. Mám náladu jen něco psát, takže tohle můžeme brát jako menší povídací článek o svých pocitech teď, když jsem jaksi v poklidném prostředí, bez stresu a hlavně šťastná. 
Občas mám pocit, že se mi nic nedaří. Chci vypnout, neřešit zbytečné problémy. Pak přijdou ovšem chvíle, kdy jsem ráda za každý moment, užívám si každou minutu a vnímám všechno s úsměvem a radostí. Neříkám,že se mi všechny věci daří. Ani nevíte, jak jsem ráda, že příští týden nastanou tři dny volna a já prostě vypnu. Nemám starostí nad hlavu, to opravdu ne. Ale docela si přijdu ještě v tom letním čase, což mi všechno jen ztěžuje. Teď chci jen odpočívat, být s přítelem, udělat si radost něčím novým, upéct nebo uvařit si něco dobrého a hlavně být stále šťastnou. 


Aby tenhle článek nebyl jen o tom, co bych ráda dělala atd, musím zde zmínit jednu věc. Jak jsem před chvíli psala, ráda bych si něčím novým udělala radost. Upřímně už vím, co to bude. Už pár dní toužím a dívám se všude po obchodech jen po šálách, hlavně po těch károvaných. Ty jsou naprosto úžasné a určitě se mi bude hodit k zimnímu kabátu, který jsem si už minulou zimu oblíbila (pokud by to vyšlo, ráda bych nafotila outfitový článek :). Tenhle "hit" má snad pomalu doma většina z nás a já snad nebudu výjimkou.


Zřejmě nebudu jediná blogerka, která zmíní ve článku i čaj a svíčky. Kávu zde zřejmě vynechám, jelikož ta není poslední dobou mým oblíbencem. Raději si udělám černý čaj s citronem a medem. Ten je teď můj oblíbený. Hlavně když si k tomu dám jablečný štrůdl. To je potom pohoda, jak má být. 
Myslím, že dnešní článek byl opravdu hodně povídací a nebudu tedy ke konci nějak moc zdržovat. Jen bych ráda věděla, jak Vy prožíváte podzim a co Vás dělá šťastnými v tomto období? :)

You May Also Like

6 comments

  1. Jeee štrůdl! Ani nevíš, jak si mě na něj navnadila. Podzim mám moc ráda, jak počasí, tak módu, zkrátka celý podzim je mi sympatický. Bohužel posledních pár let jsou mé podzimy tak hektické kvůli škole, že si jej ani pořádně neužiju :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, že od té doby, co jsem na střední je podzim už jiný než býval :/

      Vymazat
  2. Dokonalý článek a ve všem s tebou souhlasím. Podzim miluji ♥ A když jsem dneska viděla mojí krabici earl grey čaje, tak si říkám, že právě tohle je můj podzim :D

    Narozeninová giveaway :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásný komentář <3 já jsem momentálně došla ze zahrady a je tam krásně barevně :)

      Vymazat