18th birthday

Vítám Vás po hodně dlouhé době u nového článku :) Vím, že dlouho článek nebyl a docela mě to mrzí. Snažila jsem se stíhat všechno, ale přitom jsem za poslední dny nic moc užitečného neudělala. Jediná dobrá a pro mě momentálně důležitá věc je posilovna, kde teď chodím skoro pravidelně s přítelem. Zabere to ty dvě hodinky a občas dojdu domů a jediné, na co se zmůžu, je sprcha. Celkově je a bude tento měsíc dost hektický. Máme oslavu s rodinou, hodně učení a hlavně mám dělat seminární práci, do čehož se nemůžu pořád dokopat. Jen pár dní bylo v poslední době přímo božských a jeden z nich byl včera.
20. listopadu, což bylo včera, jsem slavila své osmnácté narozeniny. Oficiálně patřím mezi dospěláky. Je to zvláštní pocit, na druhou stranu se nic nezměnilo. Ten den jsem byla naprosto veselá, v den narozenin mě nemůže nic změnit nebo zhoršit náladu. A když jo, nevydrží mi to déle než deset minut. Nechci tento článek nazývat přímo co jsem dostala k narozeninám. Ale řekněme si na rovinu. 18 je už něco. Je sranda, jak mi každý říká, jak stárnu :D

Upřímně jsem ani nevěděla, co si přeji. Maximálně nějaký vetší dárek, ale po dohodě s rodiči jsme zvolili cestu, kdy dostanu peníze a koupím si za to něco pořádného, co uznám za vhodné. Je to pro obě strany lepší. Nejvíce mám však radost z květin. Sice to zvadne, ale zrovna růže si nechávám usušit a mám je všechny ve váze na poličce. Také čokolády je zvyklost, která nikdy neomrzí. Přítel i mamka s taťkou ví, co mám ráda. A brácha se s knížkou a voňavkou trefil dokonale. Na dlouhé zimní večery se mi kniha opravdu hodí :) Já sama jsem si předčasně koupila v Ikei malý konferenční bílý stolek do pokoje, ve kterém potřebuji něco na odkládání.
Zjistila jsem tedy, že nepotřebuji nějaké obrovské dary. Stačí něco malého a i to Vám udělá radost. Narozeniny jsou narozeniny a je milé, že si na Vás někdo vzpomene. Avšak nechci to brát jako povinnost. Zrovna já mám problém vymýšlet dárky a když už něco vymyslím, musí to stát za to. 

Pokud čte někdo z blízkých tento článek, chci Vám moc poděkovat. Není nad to být a oslavovat narozeniny s někým, na kom Vám záleží. Narozeniny tedy shrnu slovem dokonalé :)






A jak Vy oslavujete narozeniny? :)

You May Also Like

4 comments