Banana muffins

Přeji krásný začátek tohoto týdne :) I když bych se měla momentálně učit nějakou látku do školy, rozhodla jsem se něco upéct a hned Vám o tom napsat. Zrovna začíná období, kdy k večeru je už tma, a proto se snažím ten čas doma pomalu využít. A dnes jsem zkoušela něco nového. Nikdy jsem totiž nedělala muffiny tak, jak by měly opravdu vypadat. A víte co? Musím se pochválit! Opravdu se mi vydařily a jsem opravdu ráda, že i dobře chutnají. Tenhle recept na banánové muffiny jsem přebrala z videa od holek z A cup of style. Doufám, že pokud tohle budete chtít péct, že Vám budou muffiny chutnat! :)


Co budeme potřebovat? 

3 banány
1/2 másla
2 vejce
med
200g mouky
jedlá soda
kypřící prášek
skořice


Jako první smícháme máslo a 2 lžíce medu. Pořádně to rozmixujeme. Dále přidáme vejce a znovu mixujeme. Banány se pokusíme vidličkou rozmačkat co nejvíce a vhodíme do misky. Zase mixujeme :D 
Poté přijde čas na mouku a po jedné lžičce přidáme jedlou sodu, kypřící prášek a skořici. Všechno se směsí rozmixujeme. Jelikož jsem měla těsto dost husté a ani mixér to moc nepobíral, přidala jsem trošku (opravdu trošku) vlažné vody. Těsto se mi ucelilo a celkově už vypadalo jako těsto na muffiny :D
Do košíčků dáme těsto a na ozdobení a tak trochu i na dochucení jsem dala na muffiny kousky čokolády. Vložíme do trouby, která je předehřátá na 170°C po dobu 20 minut (dokud na špejli nebude nic) a máme hotovo. Dobrou chuť! :)





Pokud máte i Vy nějaké recepty, se kterými by jste se chtěli podělit, vložte odkaz receptu (resp. Vašeho blogu) a ráda se na něj podívám! :) Popřípadě, pokud jste zkoušeli tenhle recept, jak Vám chutnalo? :)

You May Also Like

8 comments

  1. Muffiny miluju, ale ještě nikdy jsem si je sama doma nedělala :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potom je tedy zkus s mamkou :) Je to opravdu jednoduché, zabere to chvilku :)

      Vymazat
  2. Vyzerajú skvele! Zrovna po pozretí videa od dievčat som sa ich chystala spraviť tiež...tak uvidíme, či sa mi podaria. :D
    https://windinhairblog.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat