Blogger tip - link your blog in a comment

Krásný sluneční den :) I když jsem dnes neplánovala článek, stejně mi to nedalo. Nechtěla jsem však psát žádný kecací. To jak se doma nudím Vás určitě zajímat nebude :D Jde spíše o to, že jsem Vám chtěla znovu postnout nějaké tipy ohledně blogu a napadlo mě tohle. U nějakých blogerek jsem to už viděla, ale sama jsem s tím měla problém na to dojít. Proto mě napadlo, proč to tedy neukázat i druhým? 


Jde o to, že když komentujete něčí článek a zároveň chcete nechat odkaz Vašeho blogu, určitě je na nic kopírovat www.delavie... Mně se to nelíbí a u některých blogerek jsem viděla v komentářích například název blogu nebo dokonce článku místo toho dlouhého odkazu. A jak na to? 

<a href="http://delavieestbelle.blogspot.cz/">La vie est belle</a>

-zde vložíte váš odkaz na blog
-zde napíšete text, který chcete, aby se objevil při komentování místo celé adresy blogu


Doufám, že jste alespoň něco z tohoto návodu pochopili a pomůže Vám to :) Určitě napište do komentářů, jestli by jste chtěli těchto článků více :)

You May Also Like

5 comments

  1. Super návod, určitě někomu pomůže, já tohle využívám furt :D :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Vychytavek nikdy neni dost =D Osobne take nenavidim kompletni odkazy, ale wordpress mi nastesti na toto primo vytvoril tlacitko, takze o to mam praci ulehcenou x)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... pockat, me to doslo az ted, ze v komentarich =D =D Tak to vec meni =D Tohle si jdu hned zkopirovat =3 Diky!

      Vymazat
    2. :D tuhle vychytávku používám hodně ráda :)
      Není zač :3

      Vymazat