It´s Sunday!!! #11

Po dlouhé době můžu říct, že tu máme opět nedělní článek. Konečně jsem nasbírala alespoň nějaké fotky, které bych Vám ráda ukázala, popřípadě přidala pár poznámek :) V poslední době se toho událo opravdu hodně. Nestíhám školu, nebo spíše mi to tak dojde. Čím dál více zjišťuji, jak zaostávám a určité věci pořád nechápu. Je to čím dál horší. Dnes jsem dokonce nešla do posilovny. Bylo to z únavy, které mám za tento víkend více než dost. Tudíž se mi nechtělo a navíc jsem toho měla a pořád mám dost co učit. 

Hned na začátek chci říct, že s novým účesem jsem naprosto spokojená (článek klik). Nemusím vymýšlet žádné speciální účesy, ani mi moc nevadí pár pramínků v obličeji. Ráno jednoduše vyžehlím a je to. Popřípadě dám v tělocviku nebo v posilovně do culíku. Navíc mi přijde, že se cítím i vypadám starší, za což jsem opravdu ráda :)


S přítelem to bylo 12. listopadu dva roky, co jsme spolu. Neuvěřitelně rychle to letí. Vůbec mi to nepřišlo tak dlouho. Každopádně toho nelituji. U jedné holčiny na instagramu jsem objevila tyhle náramky, které jsem si mohla sama navrhnout za celkem přijatelnou cenu a ona mi to vytvořila a poslala. Přítelův náramek bohužel vyfocený nemám, ale dávám sem alespoň ten můj :)


Jak jste mohli číst v tomhle článku, měla jsem také narozeniny, které byly pár dní po tom našem "výročí". Přítel mě vzal do jedné restaurace na kraji Brna spolu se sestřenkou a jejím přítelem na večeři. Ta byla naprosto výborná. Musím říct, že je docela těžké sníst sedmichodové menu. Večeřeli jsme tam tři a půl hodiny s tím, že jsem ještě další den byla dostatečně zasycená. Ale jedno nezapřu. Tak výborné jídlo jsem snad ještě nikdy neměla :) No nevypadá to nádherně? 





Nesmím ale také zapomenout na to, že začíná adventní období. To přímo miluji. Všude kolem voní a jsou vidět nastávající Vánoce, které mám tak ráda. Dárky pod stromeček už vymýšlím a začínám se dívat také na recepty vánočního cukroví :) 


Co se u Vás stalo nového za poslední dobu? A jak se těšíte na Vánoce? Máte už vymyšlené nějaké dárečky? :)

You May Also Like

4 comments

  1. Amazing post dear! You have a wonderful blog:)
    What about folowing each other on Instagram, Bloglovin, Twitter?.. :)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdpovědětVymazat