New hair?!

Konečně začal víkend. Vím, že takto začínám každý článek o víkendu, ale opravdu mi to nedá. Mám radost, že konečně mám (jen) dva dny volna. Asi v tomhle článku shrnu tento týden. Na jednu stranu byl až moc nudný. Test z matematiky (dala jsem ho za dva, jupí) jsem nějak přežila. Další písemky taky nějak dávám a co je však nejlepší? Mám tu hned dvě new věci. První se týká mého životního stylu, pokud to tak chceme nazvat :D Začala jsem s přítelem chodit do posilovny a zrovna dneska jsem tam nešla. Jsem naprosto unavená a ještě mě čeká zkouška se souborem. Vidím na sobě maličké změny. Ne moc velké, ale hlavně pocitově jsem na tom lépe, co se týče mé postavy. 

Druhá věc se týká mých vlasů. Už odmala jsem měla vlasy dlouhé a asi dvakrát nebo třikrát jsem si je ostříhala po ramena, což bylo maximum. Tohle pondělí jsem večer před zrcadlem při čištění zubů přemýšlela, že bych to mohla zkusit znovu. Když mám vlasy rozpuštěné, stejně si je dám vždy do gumičky, protože mi vadí. A jinak byly pořád v copu a žádné nějaké sexy účesy se mi vymýšlet nechtěly. Hlavně ne tehdy, když vstávám v pět ráno.
Tak jsem tedy přemýšlela a když jsme na toto téma s kamarádkama ve škole narazily, řekla jsem si, že si to znovu nechám ošmikat. Hned odpoledne jsem volala kadeřnici, které to pasovalo další den ve středu. Byla jsem celá natěšená a vlastně i zvědavá. Bylo a je mi i teď jasné, že si budu vyčítat ostřihání vlasů, které byly docela dlouhé. 
Další den jsem si teda nacupitala do kadeřnictví, adrenalin ve mně doslova vřel. Když mi to střihala, výčitky byly obrovské. Kadeřnice odvedla skvělou práci, ale jelikož to pro mě byl (a ještě pořád je) nezvyk, připadala jsem si strašně. Celou cestu domů jsem se uklidňovala. Jak mě uviděla mamka, pochválila mi to a mě to alespoň na pár minut utěšilo. Zkusila jsem si to vyžehlit (jelikož moje konečky jdou vlastní cestou a neumí se seřadit do jedné řady, ano snažím se o vtip :D) a nevypadalo to špatně. Ráno jsem však vstala, samozřejmě jsem zaspala, a celou cestu do školy mě přítel po smskách uklidňoval, že vypadám dobře. Bála jsem se reakce spolužáků.
Nakonec mě mile překvapilo, když mi to spolužačky chválily. Také je doteď sranda, že každý na mě minutu hledí a pak mi řekne, že mi to sluší. Stejně si myslím, že to říká jen ze slušnosti :D Každopádně doufám, že si na ně zvyknu. Cítím se volnější a hlavně hlavu mám lehčí :D Co se dále týče, vlasy mám hustější a jemnější. Zatím jsem spokojená a doufám, že si na to co nejdřív zvyknu :)

Doufám, že fotky se neleknete. Jsem nenalíčená a vlasy nejsou stoprocentně upravené. Nebojte se, v některých článcích budu nový účes určitě vzpomínat i ukazovat :)


Doufám tedy, že se Vám tento článek líbil. I Vy jste se někdy ostříhali nebo udělali nějakou bláznovinu s vlasy? :)

You May Also Like

14 comments

  1. Jéé nový účes ti veľmi pristane :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc ! :) Ani nevíš, co to pro mě momentálně znamená! :D

      Vymazat
  2. Jé, tak to máme úplně stejně :D taky jsem teď zase začala chodit do posilky a zrovna dneska jsem taky nešla, protože jsem byla šíleně unavená... :D Jinak jsem také měla vždycky dlouhé, zdravé vlasy, které rychle rostly a chtěla jsem taky nějakou změnu, neboť jsem si je nikdy nebarvila a vlastně pořád vypadám stejně, tak jsem to udělala s tím, že aspoň budu vypadat starší... No moc mi to na věku nepřidalo :D Se změnou jsem byla docela spokojená, udělala jsem to na Velikonoce, ale potom v létě jsem toho začala dost litovat. Naštěstí mi to už ale zase dorostlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám zdravé vlasy, maximálně konečky poškozené od žehličky. Já budu spokojená snad dlouho :D :)

      Vymazat
  3. Kratky uces ti vazne slusi :) dobre rozhodnuti :))

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem se jednoho dne rozhodla, že si vlasy ostříhám opravdu na krátko a tak už to nosím cca 4 roky, myslím, že mi to sedne mnohem víc a hlavně mám vlasy hned suché nemusím si je fénovat hodinu :D
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakmile jsem si je umyla, byly za chvilku suché :D :) a myslím, že je to hlavně o zvyku :)

      Vymazat
  5. vlasy som mala raz po zadok a skončili úplne na krátko a trvalo mi tri roky kým zasa orástli a taktiež som skúšala rôzne farby, potom hnedo blondavé ombre, ktoré nakoniec skončilo ako hnedo modro-zelené -,§

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dva roky zpátky jsem také měla ombré, ale totálně mi to zničilo konečky a právě tehdy jsem to nechala celé ostříhat :D a barvit vlasy si moc nechci :/

      Vymazat
  6. tiež som sa nedávno dala takto ostrihať z dlhých vlasov o 20cm dole :) a neviem si to vynachváliť..pritom som vždy bola za dlhé vlasy..takže super zmena :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych řekla pravdu, zvedlo mi to určitě sebevědomí :) A taky mi přijde ta hlava lehčí a svěžejší :D

      Vymazat