Three perfection

Krásný podzimní den přeji :) Je sobota a já mám momentálně trochu času napsat článek před tím, než se půjdu učit matematiku. Tento víkend bude tedy pracovní a hlavně studijní. Nedalo mi to a musela jsem Vám napsat článek o těchto drobnostech, které mi momentálně zpříjemňují dny. Chtěla jsem to zahrnout do oblíbenců nebo do new in. Nakonec jsem se rozhodla, že v nadšení se nejlépe píše. Tak doufám, že mi to prominete a článek se Vám bude líbit :)

Jako produkt na odličování jsem používala od L´Oréal mléko na odličování. Zatím tam ještě trošku mám, ale i tak jsem neodolala a koupila si tuhle micelárku od Garnier, kterou všichni určitě dobře známe. Stojí do 150 Kč. Po pár použití jsem s ní naprosto spokojená. Schválně jsem si zkoušela výrazný look se vším všudy a i dlouhotrvající rtěnku (která normálně drží jako beton) bez problémů odlíčilo. Myslím, že tohle tedy ani popisovat nemusím. Navíc balení i objem micelárky se mi velice líbí. 

Výrazných laků jsem se vždy bála. Hlavně kvůli tomu, že jsem si myslela, že mi nesluší. Proto jsem si ani laky moc nekupovala. Maximálně nude barvičky. Po tom, co jsem si koupila výraznou rtěnku od Astoru (klik), jsem se při nákupu tento týden rozhodla, že koupím teda i nějaký ten lak. Jelikož je podzim, zamilovala jsem si červenou barvu a sáhla jsem po tomhle od Miss Sporty. Tyhle mi totiž vyhovují snad nejvíce. Ať už kvalitou nebo cenově (30 Kč). Momentálně je mám třetí den na sobě a jediné, co s nimi dělám je jen menší přetření kvůli odlupovaní na koncích nehtů. To neberu však jako velké minus.



Moje nejlepší kamarádka byla v Německu a dovezla mi (za což moc moc děkuji! :) tenhle tělový sprej od Victoria´s Secret Pure Sedeuction s vůní red plum &freesia. Vždy jsem tohle chtěla, ale nějak jsem se k tomu nedokopala. Možná i ta cena mě odrazovala. Vůně je nádherná a ne moc výrazná, což mi vyhovuje. Miluji to a navíc i tuhle značku mám v oblibě. Možná je tohle téma trošku od věci, ale vždy jsem chtěla mít kalhotky od Victoria´s Secret a opravdu jsem si je koupila. Kvalita je výborná a velmi dobře se nosí (info: kalhotky jsem objednávala z této stránky). Tudíž tuhle značku mám v oblibě a jsem opravdu ráda, že body spray mám doma. 


Máte zkušenost s nějakým výrobkem z tohoto článku? Pokud ano, budu ráda, když mi napíšete Vaše zkušenosti a názory! :)

You May Also Like

6 comments

  1. Micelárka od Garnieru je moje nejoblíbenější :) bohužel mi za chvíli dojde :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijde mi, že za tu cenu se opravdu vyplatí :)

      Vymazat
  2. Tuhle micelárku taky používám a mám ji moc ráda, jen mi teď došla a zatím jsem se nepřinutila koupit si další balení :-D A přesně tenhle lak mám taky a celý ten si pohrávám s myšlenkou, že si jím nalakuju nehty, takže asi jdu na to :-D Jinak s Victoria's Secret produkty zkušenosti nemám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lak na nehty mám už čtvrtý den a jen ho sem tam přetřu na koncích. Úplná zamilovanost :D

      Vymazat
  3. Super článek a věcičky! Micelárku od Garnieru mám v plánu si koupit, zkoušela jsem ji od kamarádky a byla fakt dobrá! Barvička laku je dokonalá a body spray od Viktorky je super, já mám verzi mango a jsem s ním moc spokojená.

    Zamiluj si rozčesávání vlasů s Tangle Teezer

    OdpovědětVymazat