Top of October

Přeji krásnou slunečnou neděli :) Jsem strašně ráda, že je konečně listopad. Nebo spíš, že vylezlo sluníčko a všude kolem poletuje barevné listí. Miluji tohle počasí a vždy mi to přijde jako jedno z nejkrásnějších období vůbec. Dneska jsem se dokopala napsat další top of a musím říct, že sama nevím, co zde mám dát. Věcí není zrovna moc, ale tenhle typ článku tady už dlouho nebyl, tak jsem si řekla, proč ho nenapsat? :)

Začnu od kosmetiky, té tu mám snad nejvíce. Už na začátku září jsem si koupila nový lak na nehty od Miss Sporty v odstínu 5127. Je to nude barvička, kterou jsem si naprosto zamilovala a navíc schne docela rychle. Vypadá božsky, avšak u mě musí být alespoň dvě vrstvy, aby to vypadalo dobře. Upřímně to mám tak u všech laků, takže bych to ani jako minus nepsala.


O téhle rtěnce jste si mohli přečíst zde. Za tu dobu jsem ji zkusila mnohokrát a názor na ni jsem vůbec nezměnila. Pořád mě jen překvapuje svojí výdrží, matným efektem a hlavně nevysoušením rtů. I když je dost výrazná, nebojím se jí nosit do školy. Můžu svačit i pít a nic se nezmění. V půlce dne si ji stejně vždy přetřu, pro lepší efekt.


Jak jsem již v některém článku psala, kupovala jsem si nové kosmetické miláčky ke každodenní rutině. Pudr byl v tomto případě nezbytností a tak jsem se s nadějí vydala do drogerie. Teď se možná trochu rozepíšu. Chtěla jsem nějaký s houbičkou a sehnala jsem. Když jsem si zkoušela odstín 10 od Gabriella Salvete Pressed Powder v drogerii, moje nadšení bylo veliké. Nekryl sice nějak úžasně, ale mně to stačí a tehdy jsem si myslela, že je to odstín přímo pro mě. Když jsem však po nějaké době pudr používala, zjistila jsem, že pudr je jiný a moc mi odstínově nesedí. Je tak trochu do růžova a připadám si jako čuník, když to na sebe dám. Proto to nanáším po malých vrstvách. I tak jsem si na něj zvykla a mám ho docela ráda. Nemám problémy s pletí a strukturově mi vyhovuje. Momentálně však chodím make-upy, korektory a pudry vybírat s nechutí. V drogeriích mi to přijde přesvícené a podle sebe nemám šanci si vybrat správný odstín. Zřejmě je to ale na člověku a názoru.



Asi největším miláčkem za celý měsíc se staly tyhle elastické džíny z New Yorkeru. Jsou krásně uplé, což mám ráda a navíc jsou maximálně pohodlné. Navíc je možné je kombinovat snad se vším. Stály do 400 Kč a za tu cenu jsou opravdu super. 



Musím se přiznat, že akční filmy a celkově filmy tohoto rázu moc nemusím. Raději se mrknu na romantiku nebo komedii. I tak jsme se ke konci měsíce vydali s přítelem do kina na film Marťan. Viděli jste ho už někdo? Je to naprosto boží film a jelikož já, citlivka, se rozbrečím u každého filmu, ani tohle nebylo výjimkou. Naprosto dokonalý film, doporučuji! :)


Myslím, že Marťanem ukončím tenhle článek. Budu ráda, když mi napíšete, jaké oblíbence máte Vy za měsíc říjen :) 

You May Also Like

6 comments

  1. Strašně ráda bych si pořídila knihu Martan a následně ji rychle prolítla, abych mohla jít do kina. :D Ale vypadá to, že to asi už nestíhám... tak třeba se projednou podívám na film hned, aniž bych znala předloh. :D
    Jeany vypadají skvěle, takové typické jeany na nošení, které mi v šatníku chybí. Mám růžové, černé, bílé, ale ani jedny tyto "modré"! Akorát osobně moc nekupuji jeany v NY, protože se mi už dvakrát roztrhli po asi měsíci nošení, což je zvláštní, normálně mi drží tak rok. :/ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je i kniha? Tak na to se musím mrknout :D
      Jinak ty jeany jsem potřebovala nutně, jinak bych si je asi ani nekoupila :)

      Vymazat
  2. Lak, máslíčko na rty a skinny jeany jsou naprosto boží :)

    Chapter #10 of 2015

    OdpovědětVymazat