Enjoy the end of 2015 and new year 2016!

Ještě nevím, jak tento článek nazvu. Ale můžu to nazvat jako takové menší pozastavení za mým rokem 2015. Hned musím dodat, že ne všechno si pamatuji. Jsou to jen takové momentky, ale rozhodně to stojí za to :)
Od té doby, co jsem s přítelem (přes dva roky) je ten můj život celkově jinak pestrý než býval. Poznávám stále nové lidi, učím se novým věcem a za to zřejmě můžu poděkovat právě jemu. Právě s ním totiž chodím každý rok na ples u nás v obci. Dá se říct, že u většiny lidí je to tradice. Já si ho vždy užiji a taková moje úchylka je, že chci každý rok nové šaty. Mým oblíbencem jsou však pořád jednoduché černé přiléhavé šaty z New Yorkeru. Možná proto, že jsem s nimi byla poprvé na plese s přítelem.
S rodinou jsme také stihli navštívit rodinu u Bratislavy a prohlídka města byla úžasná. Celkově tohle město miluji. Hned nato jsme se školou jeli do Prahy. Dvě města ani ne za čtyři dny :)
Když se tento rok blížily prázdniny, s přítelem jsme přemýšleli, kam by jsme mohli jet jako na dovolenou. Bylo jasné, že nikam k moři se nedostaneme. Řekněme si na rovinu, že to není levná záležitost. Hlavně když já pořád studuji a přítel z části také. Ve výběru nám pomohla sestřenka, kterou napadlo, že bychom mohli jet do Tater. Nadšeně jsme s přítelem souhlasili. Abych se tedy přiznala: miluji Tatry. Od té doby, co jsme tam byli, tam chci jet znovu. Tentokrát ne v létě, ale jako lyžař. Jelo nás dohromady šest. Naše ubytování bylo v Jasné v Nízkých Tatrách a možností s turistikou tady bylo mnoho. Dokonce jsme si pobyt prodloužili a na zpáteční cestě se rozhodli navštívit Tatralandii. Celá dovolená byla úžasná a hned bych se tam vrátila. Připadá mi, že Tatry mě momentálně více lákají než kdejaké moře (ale v případě nabídky bych neodmítla :D).
Po tom, co skončilo léto, jsem nastoupila do třetího ročníku na obchodní akademii. Tím pádem více řečí o maturitě a také více učiva. Zatím to dávám, ale bojím se, že moje lenost bude čím dál horší a budu na to kašlat. Snad se ale nějak donutím a začnu se v novém roce více učit. 
V roce 2015 bylo nádherných momentů hodně, ale zrovna Nízké Tatry jsou mojí srdcovkou. A teď, když začne další rok v pořadí, začínají i nová předsevzetí. Já mám jasno. Určitě začnu chodit do posilovny, od které jsem upustila v prosinci, také se musím věnovat více škole. Ale snad největší předsevzetí je být šťastná a užívat si života naplno :) Jaká předsevzetí máte Vy? 

Moc Vám děkuji za Vaši podporu, protože jen díky Vám pořád píši blog a snažím se v tom zlepšovat. I když jsem v roce 2015 nebyla na blogu aktivní po celý rok, od toho srpna, kdy jsem znovu začala psát, jsem u sebe dosáhla mnoha věcí. Získala jsem Vás, své milované čtenáře, inspiraci a to vše díky Vám! Děkuji!
Doufám, že Váš krok do nového roku 2016 bude skvělý, budete šťastní a plní života. Přeji Vám mnoho úspěchů, zdraví a krásné chvilky s blízkými :)

Happy New Year!!!








You May Also Like

10 comments

  1. Krásný článek i fotky :) V Tatrách muselo být opravdu krásně! :)
    Simeona Blogg

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný článek! Do nového roku ti přeji jen to nejlepší a plno úspěchů s tvým blogem, já se na něj moc ráda vracím :)

    Chapter #12 of 2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuji za moc krásný komentář :) Taky přeji jen to nejlepší do nového roku! :)

      Vymazat
  3. Tvůj článek se strašně hezky četl. Držím palce s blogem v roce 2016 a třeťák určitě zvládneš levou zadní :)
    Dneska jsem taky vydala článek s mým rokem 2015, takže pokud se chceš podívat, tak to ráda uvítám :D)
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásný komentář :) Také ti přeji jen to nejlepší v roce 2016. A na tvůj článek se jdu hned podívat ;)

      Vymazat
  4. hezké počteníčko! :) som rada, že sa ti u nás aj v BA aj v Nízkych Tatrách tak páčilo :) skvelé fotky! a prajem nech je aj rok 2016 plný skvelých zážitkov so skvelými ľudmi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Líbilo a moc :) Také ti přeji všechno nejlepší v roce 2016 ♥

      Vymazat