Eyes like angels

Ani nevíte, jak jsem ráda, že jsou prázdniny. Válet se v teple pod dekou a nestresovat nad následujícím pondělkem je něco úžasného. Hlavně když na sobě máte úžasné dupačky pyžamo. Jsem docela unavená, ale chtěla jsem napsat článek o jednom z dárků, který jsem dostala pod stromeček. 
O tomto dárku jsem věděla, ale těšila jsem se na něj jako malé dítě. Dlouho jsem totiž hledala paletku očních stínů s barevnými i neutrálními stíny v jednom. Po dlouhém hledání jsem našla paletku od Makeup Revolution. Od této značky paletku již mám, ale jsou to matné a hodně si podobné barvy a jejich pigmentace mě neoslnila. Bála jsem se, jak bude vypadat tahle paletka. Avšak mile mě překvapila a jsem z ní nadšená. Líčení s ní mě moc baví. 



Když jsem rozbalila dáreček, netušila jsem, že by to mohlo být tohle. Dříve jsem si totiž myslela, že paletka bude o něco větší. Ale nějak mi to nevadí. Na cestování je to super. Paletka byla zabalená v krásném papírovém stříbrném obalu a poté ještě v sáčku. Design paletek od této značky je vesměs stejný a jednoduchý, což mám ráda. 
Věděla jsem, že odstíny budou barevnější a hlavně třpytivější a jen pár z nich bude matných. Když jsem otevřela paletku, velice mě překvapilo tak obrovské zrcátko přes jednu půlku paletky a k tomu ještě názvy odstínů. 



Sami můžete vidět, že ty barvy jsou úžasné. Nejvíce se mi líbí, že dokážu z toho udělat jak normální denní líčení, tak i výrazné slavnostní. Jsem z té paletky naprosto vedle a už jsem se s ní stihla několikrát nalíčit. Pigmentace mě tentokrát nezklamala. Sice stíny trochu práší, ale myslím, že u těch třpytivých je to normální. Pokud se mi to podaří, ráda bych udělala i nějaký tutorial. Ale jen jestli by jste měli zájem :)


Jaké oční stíny používáte Vy? Našli jste pod stromečkem nějakou dekorativní kosmetiku? :)

You May Also Like

22 comments

  1. Pekná paletka :) je tam fakt veľký výber tieňov
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tahle paletka vypadá fakt luxusně :) pokukovala jsem po té matné s 32 stíny

    http://www.anordinarygirlfromvillage.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) tahle se mi líbila kvůli těm třpytkám :D

      Vymazat
  3. Nádherná paletka, i když já jsem spíše na nude odstíny :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, já jsem hledala spíše barevnější :)

      Vymazat
  4. Krásné barvy. Já oční stíny moc nepoužívám, takže bych tuto paletu nejspíš plně nevyužila.

    Marketatrpisovska.blogspot.cz//LIFESTYLE BOOK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se také nelíčím každý den. Ale pokud jdu někam s přáteli, ráda se s tím vyhraji :)

      Vymazat
  5. To jsou nádherné barvičky! Paletka vypadá vážně moc dobře, ale já bych z ní využila bohužel jen minimum stínů, takže pro mě by byla zbytečná. :) Ale jinak je opravdu úžasná. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář :) Já jsem se rozhodla, že bych s ní chtěla trošku experimentovat :D

      Vymazat
  6. Mooc krásná paletka. Řekla bych, že si v ní každý najde své, já bych asi nejvíc používala neutrální stíny :)

    Limitovaná vánoční edice Yves Rocher

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zřejmě budu také nejvíce využívat ty neutrální, ale nemusím si tak kupovat na slavnostní příležitost kupovat další barevnou paletku :)

      Vymazat
  7. Já mám podobnou a jsou tam taky hodně třpytivé stíny, ale když jsem je nanesla na oko, zjistila jsem, že se až tak netřpytí a že je to jakoby jen na povrchu, což je možná i lepší, protože třpytky jsou pak všude :D :))
    http://prikrylovatereza.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle jsou také všude :D Ale na očích to vypadá dokonale!:)

      Vymazat
  8. Ty třpytivé odstíny jsou boží! ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je paletka snů,takových krásných barev! Já stíny nenosím, neumím si je nijak moc hezky nalíčit, ale ty barvy jsou fakt úžasné.
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se to také teprve učím, ale tím, že jsem si objednala z ebay štětce, to jde o mnoho snáz :)

      Vymazat
  10. K Vánocům jsem dostala podobnou paletku, také od Make Up Revolution :) Také se o ní chystám napsat článek, jelikož mě moc potěšila. Mám méně výrazné barvy než ty :) Líčím se totiž hodně neutrálně :) A mám raději matné stíny :) Máš to tu moc hezké :)
    www.itisginger.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám také raději neutrální, ale nemusím mít milion paletek s barevnými. Stačí mi tahle :D :)

      Vymazat
  11. Tak ta je vážně skvělá :)já jsem si o prázdninách pořídila flawless v Rossmanu, ta má neutrální odstíny, ale myslím, že tuhle nutně potřebuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) No tahle má i neutrální, tak si myslím, že ji využiješ :)

      Vymazat